• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 01:49:37 följande:
    jag är tvärt om... talar alltid om vad jag gillar och hur jag vill ha det... blir aldrig chockad eller ställd. skulle jag blocka alla som pratar sex på min msn så skulle jag ha 50 mindre på min kontaktlista... jag har hela datorn full med kukbilder... haha
    Jäklar .. ska vi börja träffas???? .. Så vi kan lära varandra ;) ... Min man tycker att me honom är jag för tillgänglig som jag skrivit innan.. MEN om jag blev mer sk "slampig" me han.. då kanske jag skulle fått något hahahahaha...

Jag har en del på min lista , men de allra flesta är lunar,familjeliv och familj/vänner... borde kanske ha en lista med sexobjekts hahahhahaha som man kan ha som nödfall hahahahaha..
    mrbiig skrev 2008-12-05 01:49:49 följande:
    Nä nu får ni fortsätta utan mig,nu väntar sängen
    Söta drömmar ;)
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 01:52:10 följande:
    Söta drömmar ;)
    ja om du lär mig att vara mer pryd, så kan jag lära dig att vara slampig. that's a deal!

du kan få några från min lista, jag orkar inte med alla...
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 01:54:01 följande:
    ja om du lär mig att vara mer pryd, så kan jag lära dig att vara slampig. that's a deal! du kan få några från min lista, jag orkar inte med alla...
    Deal.. har inte ens kikat in hos dig.. MEN vart bor du ? .. hade varit megaskooooj om man inte varit för avlägsna från varandra hahahahaha..
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 01:58:30 följande:
    Deal.. har inte ens kikat in hos dig.. MEN vart bor du ? .. hade varit megaskooooj om man inte varit för avlägsna från varandra hahahahaha..
    jag ska ner till gbg i helgen...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 02:05:39 följande:
    Ne va skoj... shiiit va e de för kille du ska träffa ?
    han bor inte där... jag ska till honom i morgon, sen till gbg på lör-sön... å sen ev tillbaka till honom på söndag...

lör-sön kommer jag vara i en sportarena i Västra Frölunda... kom dit vet ja!
  • love 69

Kamme skrev 2008-12-05 02:09:55 följande:

vill också åka ner till gbg i helgen :o
    bor hon där?
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 02:08:59 följande:
    han bor inte där... jag ska till honom i morgon, sen till gbg på lör-sön... å sen ev tillbaka till honom på söndag...lör-sön kommer jag vara i en sportarena i Västra Frölunda... kom dit vet ja!
    Det hade varit asssscoolt..

På lördag är ja upptagen.. lilleman ska firas .. mormor o gänget kommer upp då .. söndag borde vara en bra dag,) ..

vad ska du göra där då ? på sportssaken ..
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover