Inlägg från: EnsamPappaEtuna |Visa alla inlägg
  • EnsamPappaEtuna

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Jag har en dubbelsäng, med dubbelsängs-underlakan. Jag sover på ena sidan, med täcke och kudde som alla människor.

Ingen har sovit på den andra sidan sedan jag bytte underlakan och den använda sidan har ju bara jag sovit på, och kommer sova på under den natten också. Jag bäddade helt rent för en vecka sedan.

Om jag bjuder hem någon med tanken att vi ska hamna i sängen under kvällens lopp, bör jag:

- bädda täcke och kudde på den andra sidan
    - bädda täcke och kudde, samt byta underlakan
    - bädda om allt på nytt

Vad tycker ni?

• EnsamPappaEtuna

Undrar vem som blir den första FL-kvinnan jag spänner på? =D

Jag har haft sex med en sen jag blev singel, men hon är inte från den här communityn. Jag har ju träffat ett par FL-kvinnor i verkligheten, men det har blivit mer vänskap än romantik av de mötena. Hade varit härligt med lite mys så här i decembermörkret =D

• EnsamPappaEtuna

love 69 skrev 2008-12-07 23:05:22 följande:

gick det inte bra i helgen? ingen användning för dubbelsängen?
    Hmm? Nä jag har inte träffat någon alls i helgen. Lördagen spenderade jag genom att titta igenom det som sänts av Fringe hittils, en tv-serie jag upptäckte genom teven häromdan och blev intresserad av. Hann med alla tio avsnitten hehe. Under söndagen har jag roat mig med att slå in julklappar, plugga och slökolla på teven. Så näpp jag fick varken användning för sängen eller för min charm
  • EnsamPappaEtuna
    feelings skrev 2008-12-07 23:08:00 följande:
    Hello people ! Nån som vill ha två barn och en fru i sitt hus? .. Jag vill fan bara dra här ifrån... jävla gubbjävel som är ute o svirar nu .. HAN tänker inte på pengarna... tömt hela kontot.. tack för den ... Så ledig ( på sitt vis ) för sällskap haha
    Japp du är så välkommen så, jag bor i en stor trea i centrala Eskilstuna några minuters promenad från stationen. Har en 160cm dubbelsäng åt oss och en våningssäng för fina barn som står tom mest hela tiden. Jag gillar att laga mat, så jag kan ha en hög stapel pannkakor klara (med sylt & glass såklart) tills ni kommer. Efter middagen kan vi kolla på Barnkanalen på min 50" plasma-tv tills det är läggdags för barnen, och efter det kan ju du och jag lära känna varandra lite bättre =D
  • EnsamPappaEtuna

love 69 skrev 2008-12-07 23:14:45 följande:

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:12:23 följande:
    Stackars krake... själv blev jag påspänd av en fl-kille...
    Fast jag skulle ju hellre titta på Fringe än att bli påspänd av en fl-kille, så jag är inte avundsjuk eller så :P
  • EnsamPappaEtuna

fina barn = dina barn
    dumma tangentbord

• EnsamPappaEtuna

love 69 skrev 2008-12-07 23:18:57 följande:

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:18:12 följande:
    då förstår jag varför det dammar om din säng...
    Jaha.
  • EnsamPappaEtuna

Jag raggar allmänt men visst tycker jag man kan börja med att ligga med varandra och sen se vad det leder till. Skämt åsido, lite grovhångel vore trevligt i alla fall så man känner att det finns intresse från den andres håll.

• EnsamPappaEtuna
    feelings skrev 2008-12-07 23:29:44 följande:
    Lät gött de ;) ... Det som locka allra mest är LAGAR mat ;);) de du .. om du bara visste ;)  PANNKAKOR älskas av barnen OCH av mig ... men Eskilstuna .... DET heter Älsklingstuna .. så sa jag som liten hahaha..
    Tycker verkligen det är roligt att laga mat. Med lite fantasi behöver man aldrig laga samma mat två gånger, vilket gör att det känns utmanande på ett roligt sätt varje gång. Min "specialitet" är väl ärtsoppa, som jag gör från grunden med blötläggning av ärtorna över natten och blir en suverän aptitretare inför just pannkakorna

Så ni är så välkomna så, om inget annat så skulle jag uppskatta sällskapet.
  • EnsamPappaEtuna

love 69 skrev 2008-12-07 23:32:15 följande:

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:30:10 följande:
    hm... tror du på riktigt att en vuxen människa som grovhånglar nöjer sig med det? om det finns intresse eller inte känner man långt innan grovhånglet...
    Det enda jag vet på riktigt är att dina råd och åsikter är betydelselösa för mig.
  • EnsamPappaEtuna

love 69 skrev 2008-12-07 23:37:22 följande:

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:34:51 följande:
    ojdå... han bits... så... vad har jag gjort dig?
    Tyckte du var skrytig, sen att du gjorde dig lustig över min ensamhet och sen försökte besserwissra över min kommentar. Inte konstigt man blir lack då.
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover