• Rondellen

Vi som har eller har haft tidiga blödningar

Har fått en blödning i torsdags som var mörkröd och pågående unde rhela dagen igår. Idag har det klingat av, har itne haft speciellt ont förutom en lätt mensvärk. Är eller borde vara i sjätte veckan. Ska på VUL på måndag. Någon som är eller har varit med om samma sak? MF eller inte?

• Svar på tråden Vi som har eller har haft tidiga blödningar
  • Rondellen

Jag fattar det som att färgen inte spelar så stor roll, det sa iaf barnmorskan, förutom att du kan vara säker på att det är gammalt förvisso och att det inte kommer nytt,
    men främst så tycker jag att du ska skita i flytnignarna eftersom du fått se ett litet tickandes hjärta!!

• hidden angel

Jag ska på hälsokoll på måndag, är då i vecka 5+3. Hade lite brunt idag, samt att jag emellanåt har mer molvärk på vänster sida. Så hoppas därför få göra vul, för att utesluta utomskedes samt att det då vore skönt att få se ett hjärta ticka, på köpet Men jag vet inte om jag kommer få göra det ju..

Hoppas inte det blir mer blod av det nu heller.. och framför allt att det inte blir rött!

• Emelie 86

frikadellen
    ja precis men hoppas de e de sista blodet nu
    man vill ju inte oroa sej

• Emelie 86

hidden angel

Ja men om du får göra VUL så bli inte rädd om du inte ser
    hjärtat för du kan ju va kortare gången me ju så va de ju
    för mej men jag hooooppas du får se hjärtat de e så mysigt
    STORT lycka till
    jag vill veta hur de går för er

• Rondellen

Hur är det med andra symptom?
    Jag har överhuvud taget inte kännt något annat än tröttheten. Har förstått att man itne behöver må illa, men det skulle nästan vara skönt att göra det, det är ju ett sånt bra tecken juh!

• VISDOM

Hej! Vill bara puffa..Hade blödningar o värk hela min graviditet,.Fick nästan klippkort på akuten o förlossning..Men nu sitter jag här med två små godingar på 1 1/2 år..Så visst kan man blöda o det ändå inte är nått farligt
    Lycka till

• Rondellen

önskan!
    Tack för puffen!
    Det är precis sånt jag behöver höra för att inte deppa ihop denna helgen...
    Härligt att höra att allt gick bra för dig!

• VISDOM

Det kommer det säkert att göra för dig med..Det jag fick höra om dom där lite bruna blödningarna är att oftast kommer dom från moderkakskanten ..Ganska vanligt o SKITJOBBIGT för oss som är med om det,så vi hela tiden tror att det är nått tok på gång...

Men som sagt här sitter vi Min kompis gick oxå igenom samma sak,o hon fick en fin liten son..Klappa bebben från oss

Svar på tråden Vi som har eller har haft tidiga blödningar