• Obehörig

stödjer ni mördaren?

köper ni nestlé barnmat till era barn?, med tanke på hur mycket bebisar dom mördat i världen så köper jag inga nestlé produkter. änkte bara fråga om det finns fler som bojkottar dem? eller tycker ni att dom beter sig helt korekt och förtjänar att stödjas?

kom att tänka på den med tanke på att dom har reklam här på sidan...

se mer på tex:

• Svar på tråden stödjer ni mördaren?
  • Ablan

bojkottar ni även dessa?

L’OrealLancomeThe Body ShopGarnier

HelenaRubinstein

Sidfot
  • Ablan
    Svar på #161
    Ablan skrev 2008-10-19 20:53:17 följande:
    bojkottar ni även dessa? L’OrealLancomeThe Body ShopGarnier HelenaRubinstein
    ja det där såg ju snittsigt ut...

L’Oreal, Lancome,The Body Shop, Garnier, Helena Rubinstein

Sidfot
  • Garageänkan
    Ablan skrev 2008-10-19 20:53:17 följande:
    bojkottar ni även dessa? L?OrealLancomeThe Body ShopGarnier HelenaRubinstein
    kopiera klistra in?

Vilka är orsakerna till bojkotten på dem? Svälter de ihjäl barn eller?
  • Kira1982

va???????? vadå mördat barn????

• Lolilla
    Garageänkan skrev 2008-10-19 20:57:42 följande:
    kopiera klistra in? Vilka är orsakerna till bojkotten på dem? Svälter de ihjäl barn eller?
    De ägs av nestle. Och ja är svaret.
  • Garageänkan

Nej jag använder/äger ingen av deras produkter så jag kan säga att jag bojkottar dem omedvetet då

• Lolilla
    Kira1982 skrev 2008-10-19 20:58:25 följande:
    va???????? vadå mördat barn????
    Njae, mördat är väl fel ordval. Indirekt orsakat deras död låter kanske bättre.
  • Kira1982

då kan vi ju lika gärna bojkotta coca-cola, mer, icke ekologiska produkter mm.

• Lolilla
    Kira1982 skrev 2008-10-19 21:04:33 följande:
    då kan vi ju lika gärna bojkotta coca-cola, mer, icke ekologiska produkter mm.
    Kan inte hitta en vettig anledning att dricka Cola så visst. Mina pengar har de aldrig fått i alla fall
  • Ablan
    Svar på #163
    Garageänkan skrev 2008-10-19 20:57:42 följande:
    kopiera klistra in? Vilka är orsakerna till bojkotten på dem? Svälter de ihjäl barn eller?
    nja men om du läser listan över vad som ska bojkottas i nestlé bojkotten så inkluderar det även dessa företag.
    Sidfot
Svar på tråden stödjer ni mördaren?