• Obehörig

stödjer ni mördaren?

köper ni nestlé barnmat till era barn?, med tanke på hur mycket bebisar dom mördat i världen så köper jag inga nestlé produkter. änkte bara fråga om det finns fler som bojkottar dem? eller tycker ni att dom beter sig helt korekt och förtjänar att stödjas?

kom att tänka på den med tanke på att dom har reklam här på sidan...

se mer på tex:

• Svar på tråden stödjer ni mördaren?
  • Lolilla
    Danne123 skrev 2008-10-18 16:49:40 följande:
    Typo.Skillanden är att jag skriver på ett forum och inte på en sida som försöker vara seriös.
    Så på grund av särskrivningen väljer du att tro att resten av uppgifterna är felaktiga? Eller läste du bara rubriken?
  • Danne123
    Lolilla skrev 2008-10-18 16:51:25 följande:
    Så på grund av särskrivningen väljer du att tro att resten av uppgifterna är felaktiga? Eller läste du bara rubriken?
    Oseriös sida. Jag kan förmodligen hitta en sida som förklarar att jorden är platt som ser bättre ut än den du visar.
    Ologiskt dravel är vad det är.
  • Lolilla

Forget Me Not skrev 2008-10-18 17:02:50 följande:

Ärligt talat, bröstmjölken på undernärda mammor är inte speciellt bra den heller....
    Problemet är att maten de skulle kunna köpt har de inte råd med när de slösat penagarna på ersättningen. Efter det har de _inget_ som duger som föda åt barnet.
  • Lolilla

Umm Elias skrev 2008-10-18 16:45:06 följande:

hur vet du att vuxna dricker vattnet?
    Nej men vad dum jag är. Självklart dricker de inte vatten. Cola gissar jag på. Vad tror du de dricker?
  • Umm Elias

De jag känner till kokar det vatten de dricker. Tror du att man är fullstädigt korkad bara för att man lever i öken/landet/utanför stan(utanför Sverige?

Lolilla skrev 2008-10-18 18:36:46 följande:
    Umm Elias skrev 2008-10-18 16:45:06 följande:
    Nej men vad dum jag är. Självklart dricker de inte vatten. Cola gissar jag på. Vad tror du de dricker?
  • Lolilla

Umm Elias skrev 2008-10-18 18:45:13 följande:

De jag känner till kokar det vatten de dricker. Tror du att man är fullstädigt korkad bara för att man lever i öken/landet/utanför stan(utanför Sverige?
    De du känner? Tror du detta handlar om Sverige? Eller ens Europa?
    Men snälla, 1 1/2 miljon spädbarn dör årligen pga detta. Vad tror du själv att det beror på?
  • Danne123

Människan är rasist. Detta är bara ett annat sätt för henne att säga att afrikaner är korkade. Lite taskigt faktiskt.
  • Lolilla
    Danne123 skrev 2008-10-18 19:00:47 följande:
    Människan är rasist. Detta är bara ett annat sätt för henne att säga att afrikaner är korkade. Lite taskigt faktiskt.
    Jaså?
Svar på tråden stödjer ni mördaren?