• Mrs Sara

Vi gravida från Dr S solstrålar

Tycker att det var dags att öppna en tråd för oss som har blivit gravida efter att ha gjort ivf i Umeå.

Här samlas vi som har gjort våra behandlingar på IVF-kliniken på NUS, i Umeå.
    Här delar vi tankar, frågar och svarar, vädrar känslor och stöttar varandra, genom skratt och tårar.

Alla gamla och nya norrlänningar:
    VÄLKOMNA!!!!

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m36246673.html

Äntligen
  • Svar på tråden Vi gravida från Dr S solstrålar
  • Dimitra
    Vrinda - jag läste det där. Var ju orolig

Grattis till din bebis också. Känns det som att det är på riktigt nu?
    The Dimitra universe.
  • Vrinda

Jag kollade också in knyttet, Fraggelfia! Grattis! Och du, vilka otroligt fina foton du lagt in! Jag och sambon är också fotointresserade, men såna foton har vi aldrig lyckats ta...

• Vrinda

Dimitra - ja, det känns faktiskt mer verkligt. Jag hoppas jag kan slappna av lite mer nu, det har varit mycket funderingar från både mig och min sambo. Vill bara njuta av att faktiskt vara gravid. Gissar dock att det nog inte blir att slappna av helt förrän lillis kommit ut.

• Dimitra
    Vrinda - och du tror du kan slappna av med plutten på utsidan? Flört

Härligt att det börjar kännas verkligt. För mig tog det till vecka 13 och mitt andra UL innan jag vågade tro det men får fortfarande känslan av att jag är skengravid

Klart ni ska njuta Shoppa nått plagg och så, det är hur mysigt som helst
    The Dimitra universe.
  • Missetass

Fraggelfia
    Blev nyfiken och var naturligtvis tvungen att kolla in fotona. Wow, vad fina!! Jag älskar naturfoton!!
    För den som är road av att titta på fina naturbilder kan jag rekommendera följande sida:
    http://naturfoto.se/ Helt underbara bilder som jag aldrig kan se mig mätt på!

Vrinda
    Grattis till lyckat VUL. Visst är det häftigt att se och samtidigt skönt att veta att det finns nått där!

(¯`°?.¸ ♥ I detaljerna avslöjar sig helheten♥ ¸.?°´¯)
  • Missetass

Fraggelfia
    Glömde säga grattis till dig med!!

• Vrinda

Dimitra - nej, det tror jag ju inte alls! Det blir väl en helt annan typ av oro gissar jag, och den håller väl i sig resten av livet va?

Missetass - ja, det är verkligen häftigt! Så glada vi blev!

• Missetass

Här va det tyst....
    Hur mår alla?

• Vrinda

Tack, bra för mig! Illamåendet är lite mindre nu, känner mest av det när jag är hungrig bara och det känns ju skönt. Är väldigt trött och energilös men det tar jag gärna!

• Missetass

Vrinda
    Skönt att illamåendet börjar avta. Själv mådde jag knappt illa någonting i början men däremot kan jag känna mig ganska illamående till och från nu. Kroppen är knasig

Svar på tråden Vi gravida från Dr S solstrålar