Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
MTA. Jag har oxå tagit massa prover. Dom står i min blogg. Vet inte om det är samma som finesssan ,men du kan ju kolla där om du vill,
MTA. Jag har oxå tagit massa prover. Dom står i min blogg. Vet inte om det är samma som finesssan ,men du kan ju kolla där om du vill,
Krusbär:Jag fick en stor blödning i v 9,det verkligen rann ur mig. Sen kom det en stor klum,som handflatan ungefär.Då trodde jag att det var kört. Sen blödde jag i ungefär 2 -3 v.men då var det lite, som en liten mens ungefär.Och jag hade "mensvärk"
krusbär:Hoppas dina blödningar är ofarliga. Jag blödde myckat rött så det behöver ju inte vara mf.
Jag hade högt tnf-alfa och positivt på s-ana så jag fick ju prednisolon och 2T och det har ju funkat så här långt.
vad är det för skillnad på Trombyl och Fragmin?Tänkte eftersom man ska sluta med T några v innan förlossning och F kan man få ända tills förlossningen
idun: skönt att få gråta av sig lite,,
jag fick gråta lite glädjetårar i kväll-har ju blivit faster
ja just det,,glömde nästan bort d,.Det gick bättre nu,ganska bra bilder men inte supertydliga, men ok..
Kan ju inte begära mer av den här envisa bebisen som alltid sätter sig på tvären
jo visst är det,,så envis i magen-hur kommer det att bli sen då
Ja jag håller på att lägga in bild, strax klar
Linan: Skönt att få gå hem nu kan jag tänka mig. när är det bf?
Nu är korten inlagda..
ja det är det nog,,bm sa flera gånger att bebisen hade tjocka kinder,,och att min sambo inte kan svära sig fri från detta
Ni som ätit Trombyl och gått graviditeten ut ,,Hur vågade ni sluta med T? Jag är livrädd att det ska hända nåt de v som jag inte äter T.Och det är ju ändå 7 v kvar tills dess
Linan: spännande då är det ju bara några v kvar..Då kan ju bebisen titta ut när som helst..
Finesssan:Ja jag har börjat tro det jag med, och när jag såg h'n så blev jag lite säkrare..Men det spelar ingen roll vad det är, huvudsaken att allt går bra
Idun:Ja man kanske ska ta upp det med läkaren,, Eller om man blir igångsatt tidigare, fast dom kanske inte brukar vilja göra det.Svårt det där..
mammawannabe: jag tog 5 mg och upplevde inga biverkningar.
mammawannabe:Jag tog 2 T tom v 12+0 tror jag det var.Först så sa DrB att jag skulle ta 2 T men sen när jag pratade med honom senare(några månader )så sa han 1 T. men jag tog 2 och han sa attd et inte var nån fara..Vågade inte chansa på 1..
Ska du ta 1 eller 2 T?
Franka: va skönt att det var bra med bebisen..
Krusbär skrev 2008-12-15 18:44:09 följande:
mammawannabe:Ja han sa att det hade kommit fram nya "rön" at det räckte med 1 T, men jag vågade inte chnasa och eftersom han sa att 2 inte skadade så körde jag på det.. Sen kanske 1 hade räckt,,,
Franka: Har inboxat dig..
Franka skrev 2008-12-17 20:48:35 följande: