• Lilleskuttan

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

idun: Nej det är ju inte lätt att inte oroa sig.Det kommer man nog alltid göra,det blir säkert inte lättare när bebisen är född.

v 18, då kanske du börjar känna av bebisen snart,då känns det iaf lite lättare. Hoppas att du inte är alltför orolig..

• Lilleskuttan

poppy: Tänker på dig,"kramar om". Skönt att du fått en tid hos DrB.

Tillväxtul i går gick bra.Bebisen väger som den ska,men den vill fortfarand gömma huvudet i bäcknet.Men vi fick en första bild av ansiktet iaf.
    Ska ju till tittut på lördag men bm trodde att det kunde bli svårt att se bra. jag vill ju så gärna dit, har ju längtat så länge Ska ringa dit idag och se vad dom tror.

• Lilleskuttan

mammawannabe: Jag ringde aldrig. Om jag skulle avboka nu så skulle jag få betala 50% ändå så vi åker

• Lilleskuttan

Jag undrar vad det är för en envis bebis jag har i magen..Var ju till tittut idag,,tror ni det gick bra.
    Bebisen ligger jättelångt ner i bäcknet,han sa att det var ett av de "svåraste" fallen, och det var svårt att få nån bild av ansiktet. Ha höll på att skaka och böka på magen i 40 min sen gav han upp och vi fick en ny tid om 2 v..
    Typiskt att det alltid händer såna saker för oss.Lika var det ju med rul.
    Men jag ska inte gnälla för mycket,har ju iaf en bebis i magen som är frisk,men det hade ju varit kul om vi sett lite mer..

• Lilleskuttan

mammawannabe: ja bebisen vill ju tydligen aldrig va med på bild, hade ju på känn att det skulle bli så här, eftersom bebisen alltid varit sån här..ENVIS
    Undrar hur den blir när den kommer ut..

• Lilleskuttan
    Franka skrev 2008-12-03 09:33:00 följande:
    Det här med molvärk, ilningar i magen mm under graviditeten, hur länge håller det i sig, eller kommer det och går? Hela min mage var i uppror i v 5 och 6, men nu känner jag knappt nånting... Normalt?
    Jag har börjat få molvärk igen,har inte haft det sen v 10 nån ting..(svårt att komma ihåg )
  • Lilleskuttan

Franka: Förstår att det går långsamt och att det känns långt tills du kan andas ut.Dom 12 första veckorna gick jättelångsamt tyckte dag, men sen tycker jag att det gått lite snabbare.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8