• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
  • babblar på

Mikes: nämen usch vad jobbigt. Tänker på er. Kram kram

Frank: jag har också lämnat present redan så jag hoppar också över

• babblar på

MWB: japp fram med skalen Jag åt ju hur mycket klementiner som helst i början. Kändes som det var det enda jag ville äta så jag hade ju skal på hög så att säga
    Jag mår fortfarande illa men har nog inte ätit klementin eller apelsin på flera dagar
    Vad är cmv?

• Finessan

Franka, jag har också inboxat.

Om vi har tid åker vi ut i morgon. Någon som kommer ihåg hur länge de brukar finnas på plats?

Mikes, fy så ledsamt, men bra att läkaren är positiv!

• Bling1975
    Mikes Bride Jag känner något helt fruktansvärt mycket för er. Jag trodde aldrig att någon annan skulle vara tvungen att genomgå det helvete jag och min man har haft det senaste året. Men är det någon vård som fungerar lite bättre i sverige så är det cancervården. Vilket sjukhus hamnar ni på? Vi är på SÖS och där har de varit super. När vi fick beskedet om cancern, missfallen och vårt ev inställda bröllop så förlorade vi båda orken att leva. Men man klarar det på något sätt, jag vet inte riktigt hur men det går. Se till att ni båda får hjälp av psykolog för det är lätt att hamna i en depression efter ett sånt besked. Om du vill skriva av dig så står min inbox alltid öppen.

Jag skickar er de varmaste kramar och håller tummarna för att allt ska gå bra! Våra män ska bli friska och vi ska få våra efterläntade barn.

Stitch längtar efter Lilo
  • Cia o krabaten

Finesssan: De brukar ju ha em-kvällstider vill jag minnas.
    Har aldrig haft en tid före lunch!

Men hur sent vet jag inte.
    Hade typ 16-17 en gång iaf.

• Idun 78

Mikes bride, så outsägligt tråkigt att höra. Men bra att läkaren är positiv! Det bådar väldigt gott tycker jag. Många kramar till dig!

Hej Bling! Hur är det med dig och din man?

Franka, bra initiativ! Jag inboxar dig.

• mammawannabe

Jag pratade med I-L idag och då nämnde hon att de skulle ha lite begränsad mottagning imorrn. Jag fick välja på två olika teltider för att prata med S. Jag har teltid 11.30 imorrn och den andra tiden hon föreslog var 15.30 så då borde dom väl vara på plats ett tag på em oxå tänker jag.

• frökenKAJO
    Mikes bride: Vilken hårt slag för er, först ytterligare missfall och sedan cancerbesked. Hade egentligen tänkt skriva ett gnällinlägg men kom av mig när jag läste om er situation. Hålelr alla tummar och tår att det går att behandla på ett smidigt sätt!Fan alltså, vilken skitsjukdom det är...

Poppy: Jag tänker faktiskt försöka låta bli att bli gravid innan jag fått tag på de mediciner jag vill ha. Ska ägna min semester efter jul åt att ringa runt och fiffilura lite Någonstans borde vi väl kunna få hjälp.

För övrigt så skulle vi ha missat ägglossning den här gngen ändå, det blir ju så ibland i och med hans Norgejobb. Och på tal om ägglossning är jag så pissless på att vårt sex i två års tid styrts av såna teknikaliteter. Men så är det ju....
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8