Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Franka: vad jobbigt! Hoppas det är ofarligt!
Franka: vad jobbigt! Hoppas det är ofarligt!
Idun: 10+1 är jag i och var på vul förra torsdagen.
Hur långt har du kommit nu?
MizzT: ultragyn tar inte emot nya patienter förrän i jan sa de. Jag har mått riktigt illa idag så jag hoppas bäbisen försöker säga att allt är bra Men jag känner mej inte alls lugn även om jag mår illa
Jag känner nåt surr/puls??? därnere ibland men vet inte vad det är. Har gjort det i en vecka
MWB: jag har för mej att jag svullnade i början med prog. men nu känner jag inte så längre. Men de ska väl gå att ta i rumpen också.
franka: bra att du ligger och bra att det blivit brunt. Hoppas på dej!
Lustigt med släktingen men det kan säkert vara på det sättet ibland. Kroppen är ju som den är ibland
ego: jag nojar än..är inte tuttarna mindre/mjukare? Och magen känns inte stor osv
Hoppas verkligen att det är som det ska och att jag kan få en tid i veckan.
Franka: håller mina tummar!
själv tycker jag det är omöjligt att få vul/ul En sa till mej att jag skulle ta ett gravtest för att veta
a80 : ha så roligt på resan! Förstår att det känns lite nervöst
jag testade igen och nu kunde de ta emot mej imorgon vid lunch. Shit vad nervös jag är. Hoppas allt är som det ska!
Tror ni det blir vul eller ul i v 10+ ?
MizzT: oj..jag trodde man alltid gjorde ul när man kommit till v 12 Jag får nog förbereda mej på vul då
Undra varför inte drb verkade vilja ta emot mej då? Fast jag hade nog fått komma om jag tjatat lite kanske. Hoppas läkaren imorgon är lika snäll iaf
Har ni som går hos drB tänkt på att de blir så glada när det går bra för en. Det riktigt lyser glädje om dem
Idun: ja jag hoppas verkligen det går bra imorgon annars vet jag inte vad jag gör. Jag mår ju iaf illa fortfarande men det kan man ju göra ändå tänker jag. Fick tid på ultragyn
Din värk är säkert som det ska vara. Det måste nog göra lite ont när det växer även om det känns läskigt. Mysigt att lyssna
undra hur det gått för Franka? Hoppas det gått bra!
Lycka: då önskar jag dej lycka till imorgon. Hoppas det går bra för oss
Jag har legat vaken 2 nätter av detta och tänkt och haft lite smått panik.
MWB: så illa var det nog aldrig för mej med proggisarna. Men jag vet att jag funderade på hur de skulle kunna köra in en VULstav när jag var så svullen
Imorgon är förresten mitt fjärde ultraljud och jag är bara i v 11. Är det nån mer som gått så många ggr på så kort tid?