• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Tack allihop!

Laban: tråkigt med minuset...men jag hejar på dej till nästa bim !

mizzT: 22 mm...precis som jag räknat ut att den borde vara Och den var rätt enligt läkaren också.
    Konstigt med ditt järn..hoppas det går upp lite snart. Kan det inte vara så att du druckit väldigt mycket innan du tog det. Det kan ju visa högre om man inte druckit så mycket säger de, så det borde kunna vara tvärtom också.

• babblar på

NEJ Poppy! vad ledsen jag blir. Jag har tänkt på dej idag. Fy vad orättvist!
    Hoppas de hittar nåt nu då som går fixa! Det måste ju nästan finnas nåt de inte hittat. Det är så fruktansvärt orättvist så man kan inte förstå
    kram på dej

• babblar på

Jag tror som mizzT ...att folk vet inte vad de ska säga. De bryr sej nog på avstånd för att inte göra det hela värre. Fast ibland vill man ju bara prata om det, prata om det, prata om det!
    Man måste få ur sej det på nåt sätt ju
    Man mår ju oftast bättre tillslut även om det ser kolsvart ut.
    Jag hoppas att du mår bättre snart!

• babblar på

Diorlover: beklagar ditt mf Du måste väl kunna få hjälp! Det låter jättekonstigt annars

emma: skönt att allt såg bra ut och att ni får utredning. Och kul att ni ställt er i kö!

poppy:hydrosonografi..är det "spolning"? Man sprutar in och kollar livmoder och äggledare typ?(jag blandar ihop de där orden) Det måste man väl få göra iaf. Jag gjorde min första sådan på min första mf-utredning (ej privat)

• babblar på

MTA: tråkigt att det blev mf ändå Skönt att du får en ny utredning iaf
    Jag blir så glad när jag ser din bild ..leendet smittar liksom av sej

Poppy: Tänker på dej! Hoppas att det går så smidigt det kan och inte drar ut på tiden.

ego: själv har jag inte mått speciellt illa idag...inte ens när jag blivit hungrig. Genast blir man ju nervös.
    Jag tycker att jag kommit ganska långt (9+0) men när man tänker att det är ca ett halvår kvar efter nyår så känns det som en evighet

• babblar på

laban: Jag har ju också haft nåt som läkaren trodde var mf men jag plussade aldrig så jag vet ju inte. Jag blödde inte extra mycket på en gång utan lång tid istället.
    Annars blödde jag inte mer när jag fick mens och åt trombyl. Inte vad jag tänkte på iaf

• babblar på

Poppy: Hoppas du kan bli sövd om det är det du vill. Själv har jag aldrig skrapats så jag vet inget om det
    Hoppas det inte sätter igång på riktigt förrän imorgon och hoppas allt går bra!

DND: jag badar inte med mens

• babblar på

Ginkgo: Jag har aldrig mått illa de gånger jag tagit prog innan, men denna gången mådde jag illa redan från äl(började med prog då) Jag vet inte om det är olika från gång till gång eller om det beror på att denna graviditeten var bättre (superbra hoppas jag!)

Poppy: Hoppas allt går smidigt idag! Kram

• babblar på

Ginkgo: glömde säga att jag hoppas att det går bra för dej. Det låter iaf bra tycker jag

• babblar på

jag måste fråga nåt också...jag är ju bara i v 10 men jag känner nåt "surr" i bäbismagen. Kan det vara bäbisen som gör nåt eller är det nåt annat? Hoppas iaf att det inte är nåt dumt ..man är ju lite nervös

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8