Umeåmammor januari-februari?
Tack för fikat igår. Det var verkligen trevligt!! Nu finns fotot från i går i mitt galleri. Några nya ansikten
Snart är det ul för oss å det ska bli såå spännande.
Tack för fikat igår. Det var verkligen trevligt!! Nu finns fotot från i går i mitt galleri. Några nya ansikten
Snart är det ul för oss å det ska bli såå spännande.
December:
11. MME (28 år (hjälp är jag redan så gammal) Centrala Vännäs, 2:a barnet)
15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
15. Alise (20 år, Vännäsby, 1:a barnet)
15. buebo (37 år,Utanför Umeå,5:e barnet)
18. fjunfjunet
20. abby78 (27 år, Ersboda, 1:a barnet)
31. Srattmoster (33 år, Gimonäs, 2:a barnet)
Januari:
4. Ana1979 (26 år, teg, 1:a barnet)
5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
6. Auroraborealis (32 år, Öst på Stan, 1:a barnet)
8. lenfre
14. Idapida(27 år, Haga)
20. Bergeli (27 år, Umedalen, 1:a barnet)
21. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
23. Elsakling (25 år, Tomtebo, 1:a barnet)
26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)
31. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
Februari:
2. Äntligen bebis (24 år, Marieberg, 1:a barnet)
5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
12. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
13. blåbärspappa, 30 år, med fru, 31 (Ersboda, 1:a barnet)
14. Sussieohl
14. spes (26, Nydalahöjd, 1:a)
19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
25. Pussmun
26. blond lucia
28 Mor Lina (H-sund)
December:
11. MME (28 år (hjälp är jag redan så gammal) Centrala Vännäs, 2:a barnet)
15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
15. Alise (20 år, Vännäsby, 1:a barnet)
15. buebo (37 år,Utanför Umeå,5:e barnet)
18. fjunfjunet
20. abby78 (27 år, Ersboda, 1:a barnet)
31. Srattmoster (33 år, Gimonäs, 2:a barnet)
Januari:
4. Ana1979 (26 år, teg, 1:a barnet)
5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
6. Auroraborealis (32 år, Öst på Stan, 1:a barnet)
8. lenfre
14. Idapida(27 år, Haga)
20. Bergeli (27 år, Umedalen, 1:a barnet)
21. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
23. Elsakling (25 år, Tomtebo, 1:a barnet)
26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)
31. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
Februari:
2. Äntligen bebis (24 år, Marieberg, 1:a barnet)
5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
12. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
13. blåbärspappa, 30 år, med fru, 31 (Ersboda, 1:a barnet)
14. Sussieohl
14. spes (26, Nydalahöjd, 1:a)
19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
25. Pussmun
26. blond lucia
28 Mor Lina (H-sund)
Har uppdaterat listan nu efter ul. Vi blev flyttade en dag så det är den 12 som gäller nu. Ul var jättespännande, hon vi hade var kanonbra och berättade jättemycket. Vi fick se hjärtat, 4 kammrarna, stora kroppspulsåder, kissblåsan, navelsträngen. Tydligen var det en bebis som var jättekissnödig som mamma då. Fick hyfsade bilder måste jag säga, en i profil och en med ryggraden där armarna syns. Bebisen var tydligen oerhört livlig där inne så hon sa att det var tur att det fanns frysknapp. Men hon hann då få upp min puls när hon skulle kika på hjärtat och kamrarna så höll hon på superlänge, ställde in, bytte vinkel, skruvande på massa knappar osv. Jag hann tänka att nu är något fel där inne.
Mjölk: Tack för tanken.
icaS: Det fungerar säker för mig om ett par veckor. Ge ett förslag!! Bara inte tisdagen för då är jag på Ullareds.
Mjölk: Har tyvärr ingen scanner men jag får ta med mig bilderna på nästa fika i stället.
icaS: Funkar nog för mig.
jummie: Det lät supertrevligt..
Vi gick ned och bastade och det var hur skönt som helst. Älskar att basta och nu känner man sig så här härligt mossig i kroppen och jätteren
Fia: Ska pröva med att fota. Jo, det var verkligen skithäftigt. Skulle vara kul om man fick göra ett till.
Fia: *asgarvar* Det är inte alltid lätt att vara en gravid kvinna. Jag har stortjutit i dag när syrran var och tävlade lydnadstävling med hunden och hon blir tvåa i klassen och poängmässigt så tar hon ett första pris. Tårarna sprutade.
icaS: Jag längtar tills lillfisen i magen blir så stor så jag oxå får fara och bada, gå på tivoli osv. Jag älskar sånt men jag får aldrig med mig någon som vill åka med mig Blir som barn på nytt.
ilska: Välkommen till oss. Såklart du ska vara med!! Fyll bara i dig på listan när ni ska ha osv. Det är förslag på fika den 26 september.
ana: Du får vara med på nästa fika så ska vi fånga din magen oxå Hus *jätteavis* Vill ha det nu. Vars har ni tänkt er då?
Äntligen bebis: Vi ska få ta svägerskans hink som hon har. Den är nästan inte använd och sedan tyckte hon att refill insatserna var så dyr. Men vi kommer ju att behöva den då vi bor 3 trappor upp och inte kommer att springa som en tätting till soprummet.
Nu ska jag gå och lägga mig och vila en stund. Vaknade halv sju i morse och var superpigg *muttrar*
Jag har börjat bli chokladsugen *suckar* Å vi har bara kakor hemma och det är inge gott ju *surar*
Fia: Det där låter ju som jag när man är flera stycken och ska se film och man har köpt godis. Alla andras godis ser mkt godare ut än mitt
Fia: Jodå, jag skriver och lägger in bilder där. Har väl kanske inte varit den flitigaste men men. Ny magbild kommer i morgon då det blir v 19 (18+0)
buebo: Vad skönt å höra att allt var bra.. Lät mindre roligt. Svamp är mindre roligt å ha *suckar* Jag är lite lur på att jag har vaginos just nu men min bm säger att hon har aldrig varit med att någon gravid har haft det *muttrar* Jag vill ju inte behandla mig mer än nödvändigt mot svamp. Men så det var svampen som spökade?