Inlägg från: Missboss |Visa alla inlägg
  • Missboss

Umeåmammor januari-februari?

I dag är det bara en skitdag, jag är förkyld, trött och slut i kroppen. Gormade på sambon för första gången ordentligt så han sa åt mig att hålla tyst Jag har aldrig någonsin gormat så på han för ingen anledning alls *skäms* För jag hade ingen anledning heller. Jag är elak mot mig själv för jag känner mig bara tjock och jag är less på att var tjock å det är ju för fan kanske 1 år kvar å vara tjock.

J*vla skitdag, behövde få gnälla lite *svär och muttrar* Å dessutom har jag SKIT ONT i skallen!!!!! Å sen skäms jag för att jag gormade åt sambon, måste krypa till korset och be om ursäkt *blänger*

Nä, nu skiter jag i det här och går och sover *stampar med foten* Å sen att ni stackare ska få höra det här *suckar*

• Missboss

Fia: Förresten känner jag att jag kanske skulle ta mig ann din gubbe *flinar* Är i fin fint skick nu ju *skrockar lite elakt*

Fika varannan torsdag funkar för mig.

• Missboss

Ja, tjejer förklaringen till knäcktheten i helgen, gårdagens skitdag kom i natt. Feber, hosta och fortfarande SKITONT i skallen!! Alvedon funkar inte. Glömde ont i halsen oxå.

Tror att jag kände två lätt kickar idag men jag orkar inte skriva någe mer så jag tar det när jag är kryare.

Fia: Jag hör utav mig på fred förmiddag om vi inte kan äta lunch. Jag siktar att vara tillbaka på jobbet på fredag men om det går ihop med fysiska kapaciteten är en annan sak.

Kram på er!!!!!

• Missboss

Jag hoppas verkligen att ni slipper åka på den här förkylningen med hosta, snuva, ont i halsen och skalle samt feber. Fick över 39 grader igår och jag kan lova att man är inte kaxig. Men tydligen går det ju något med dessa symtom. Så har jag inte varit så här sjuk på säkert 3-4 år med feber och dyl. Så jag tycker ganska synd om mig själv och är ruskigt ynklig.

Fia: Det blir inge jobb för mig så lunchen får vi ta när ni har flyttat upp. Ha en säker återresa till sthlm när ni far.

ana: Ja, djur är förunderliga. Mina kissar dissade mig totalt igår. De var aldrig in till mig sovrummet på hela dagen. Gammkisse kom i morse när jag gick på toa (säkert 120 gången) då dög jag att hälsa på. Men nu är jag dissad igen. Matte ska inte vara sjuk tydligen.

Har så ont i rygg och nacke sedan jag legat i stort sett hela dagen igår.

Hoppas alla ni andra får en kanondag.

• Missboss

abby: Kolla på sida typ 64 i tråden så finns nog länken till hemsidan där.

• Missboss

Äntligen bebis: Jag håller med de andra. Jag slog till på en brio kombi som var nedsatt 1500 kr så jag betalade 5195 kr för den. Det är så oerhört mkt annat man ska köpa så de där 1500 kr lägger jag gärna på något annat.

Kan meddela att den här förkylningen är inte att leka med. Fan jag har varit liggandes sedan i tisdags och jag mår fortfarande skit!!!! J**lans ont i halsen, skallen och nu har jag börjat få en äcklig hosta. Knappt någon feber men den ligger ändå där runt 37,5 och upp mot 38 grader.. jag HATAR att vara sjuk... måste bara få gnälla lite. Jag har gått ned i vikt oxå eftersom jag levt på nyponsoppa sedan i tisdags *suckar* Bara lillfisen får sitt så.

• Missboss

Har varit på vårdcentralen idag. Hade en snabbsänka på över 80 och fick diagnosen Bihåleinflammation. Så nu har jag fått pencillin i 7 dagar samt underbara RINEXIN... Så nu ska jag sluta gnälla om att jag är ynklig och sjuk

abby: Tror nog att hur har det rätt lugnt på stan även om det är löning.

• Missboss

Vad söta ni är, men jag bör ju vara pigg och fräsch tills efter helgen då jag ätit pencillin i 3 dagar. FAst svampinfektionen lär ju komma som ett brev på posten

Sofia: Roligt att se dig igen.

Buebo: Tror att man måste kika på den där kläaffären vid något tillfälle.

Fia: Trist att du inte hittade något.

• Missboss

Fia: Om du kör förbi slöjdarnas hus, alltså du svänger av innan du kommer till älven och bron just innan statoil vännäsby. Så svänger du av höger förbi slöjdarnas hus och sedan fortsätter du den vägen några mil tror jag nog att det blir så kommer du tillslut till Rödåsel där den där butiken finns.

Tror fan att jag har en elefant i magen idag, så här tung har den aldrig varit. Nu fattar jag vad ni menar med 5 kg bebis där i.

Kan fortfarande inte andas, det är tätt så tätt som det kan bli i bihålorna så i natt har jag sovit sittandes. Blir det inte bättre måste jag väl åka in och spola bihålorna och det har jag hört är ingen lek. Fast skulle jag bli bättre skulle jag med glädje göra det. Jag är så LESS!!!!!!

• Missboss

Fia: Förresten, var det mycket folk på hotellet igår?

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?