HopeNeverFades skrev 2008-09-19 17:54:52 följande:
erik: det är okej! har inte världens mesta tålamod just nu. han har blivit läkarundersökt osv men det jag saknar är att kolla efter eventuella allergier som jag påpekat och frågat efter flera gånger men ej fått göra då alla hävdar att han "inte ser ut som ngn som har allergier" så eftersom detta med ataraxen inte verkar fungera så ska jag försöka än en gång att få en tid så man kan kolla allergier. annars vet jag inte vad vi gör.. vet inte vad man kan göra heller.. då vi har provat det mesta känns de som.
förstår dig precis kan jag säga för vi sitter i exakt samma sits.
våran son hade kolik fram till han va 3 mån sedan fortsatt han att skrika nätterna igenom. när han var 5 mån fick han sin första örininfl sedan fick han dom en gång i månaden fram till han va 9 mån då fick vi rör in op. därefter fortsatte nätterna då jag fick bära honom som om han hade kolik på nätterna. fram till han va 11 mån då fick vi veta av en slump att han va mjölkprotein allaergisk.
ataraxen fungerade inte heller hos oss. fick den när hanva 8 mån.
vi har i princip sovit sedan han föddes 3-4 tim varje natt, då maken jobbat under hel aden tiden också, och vi har ett större barn så får man inte den vila man vill ha på dagen heller. sim tur är så har vi våra familje ri närheten som tagit barnen ibland så att vi fått sova. för jag känne rmig inte som en kul mamma längre för att jag är så trött.
än idag fast sonen är 16 mån så sover han öerhört dåligt och nu jobbar vi bägge två dessutom.
vi använder än idag atarax. det känns inget vidare att behöva ge sitt barn detta men då vi provat allt.
läkarna vet inte heller vad dom ska göra.
kan säga att jag är oerhört mörk under mina ögon idag.
så kolla så att han inte är mer allergisk!
förstår dig precis!
kram