• Bebis

När är pojkar för stora för att ha strumpbyxor?

Jag är nyfiken då folk tydligt skrev att det var ok för SMÅ pojkar att ha strumpbyxor.

Vart går din gräns?

Don't Panic
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är pojkar för stora för att ha strumpbyxor?
  • Indillia

Aldrig.
    Min första tanke var en vuxen man i bara strumpbyxor och tröja, som dagisbarn har (då hade jag nog tittat två gånger ). Men det går ju att kombinera på olika sätt och man får klä sig som man vill.

• norgesessan

dom blir aldrig för stora direkt, men vi köper inte fler nu, tvåan har 2-3 stk...nu är det en nackdel att den har fätter, för då måste hela bytas när dom blir våta på fötterna...samma med flickor, men har bara pojkar...

Emil 03-Jonathan 05 och LillSessan bf. 2/2.09
  • norgesessan

Jag har aldrig varit med om vuxna som har strumpbyxor i norge bara långkalsonger...eller inget..men har inte sätt så många hällre...

Emil 03-Jonathan 05 och LillSessan bf. 2/2.09
  • SaramedM

Aldrig, kalasbyxor kallades det när jag var liten

• lunkentuss

När ungen själv vill sluta =)

• SaramedM
    Bebis skrev 2008-09-11 15:33:48 följande:
    Ja såna ja hehe inte nylon..
    Nylon hade jag inte satt på en flicka heller
  • jazzy

Det finns ju fina långkalsonger .....tycker strumpbyxor är opraktiskt...alltid dessa blöta fötter....

3 barnsmamma
  • J W
    jazzy skrev 2008-09-14 16:19:02 följande:
    Det finns ju fina långkalsonger .....tycker strumpbyxor är opraktiskt...alltid dessa blöta fötter....
    Blöta fötter??
  • Bebis
    J W skrev 2008-09-15 08:03:29 följande:
    Blöta fötter??
    Ja det är opraktiskt när ungarna lyckas blöta ner fötterna av nån anledning och man då inte bara kan ta av strumpor utan behöver krångla av strumpbyxor.
    Don't Panic
Svar på tråden När är pojkar för stora för att ha strumpbyxor?