När är pojkar för stora för att ha strumpbyxor?
Jag är nyfiken då folk tydligt skrev att det var ok för SMÅ pojkar att ha strumpbyxor.
Vart går din gräns?
Jag är nyfiken då folk tydligt skrev att det var ok för SMÅ pojkar att ha strumpbyxor.
Vart går din gräns?
Tycker inte det är så snyggt på vuxna män...(ler)
Skulle aldrig sätta strumbyxor på en pojke.
Det får de väl ha så länge de vill, men det använd inte på mina barn varken flickor eller pojkar för jag rycker det är opraktiskt och ser obekvämt ut.
Jag skulle ju inte sätta på en 4åring strumpbyxor men upp till fyra år tycker jag. Ska köpa strumpbyxor till min 3 åriga son iår så att han slipper om benen och fötterna.
Visste inte att det fanns en åldergräns
Gillar man strumpbyxor på barn spelar det väl ingen roll om det är på ens son eller dotter. Personligen tycker jag det är rätt opraktiskt då man måste byta hela om strumpdelen blir blöt (jämfört med att ha ex. tajts).
Min son har aldrig haft strumpbyxor, däremot har han långkallingar då det behövs
Har inte använt strumpbyxor på mina pojkar. Dottern har det till fest ibland. Men jag tycker att fötterna blir fuktiga i strumpbyxor och sen kalla...så jag gillar dem inte alls. Sen avskyr jag själv också att ha strumpbyxor...finns inget obekvämare.
aldrig - män i trikå kan vara hur sexiga som hellts, gärna på scen
bara vältränade män dock - ASG
Strumpbyxor är ok på killar på vintern upp till 3 år sen får de bli långkallingar.