Hur många har en oförklarig barnlöshet?
Är det många eller har dom flesta något "fel"?
Själva har dom inngen förklaring på oss...
Är det många eller har dom flesta något "fel"?
Själva har dom inngen förklaring på oss...
Hej!
Vi har inte fått något konstaterande fel på oss i våran strävan mot barn.
Så det är väl " Oförklarig barnlöshet " vi lider av båda två.
Fast vi hoppas verkligen att vi får lite tur snart.
Kram Gerbia
Ännu en till behandling åt skogen!!! Önskar jag visste vad felet var så man vet om man i alla fall har en chans med IVF. Tänk om jag gör allt det här och aldrig ens har en chans Hatar att vara oförklarligt barnlös
Hej
En till, vi har hållit på i 4 år nu och inget, dom hittar inge fel på oss, har gjort 3 ivf och ett 1 FET, ska göra mitt andra Fet nu om 2 veckor, just nu är allt tungt, när ska man ge upp, ja jag vet inte. Funderar på ÄD eller surrogat men när man inte vad felet är så är det svårt att veta vilken väg man ska gå. Jag hatar detta jag önkskar att jag aldrig villle ha barn då skulle detta aldrig hända.
kram på er förlåt för detta deppmail
msnorrland: Åh nej . Så skulle det ju inte gå. skickar styrkekramar. Vet ju hur det är. Känner likadant - hatar också att vara klassade som oförklarligt barnlös . Det finns ju ett skäl, eller kanske flera till barnlösheten. Det är bara att de inte utreder oss tillräckligt.
Anna66: Vi har också hållit på i 4 år snart, så jag vet hur frustrerande det är. Hur länge ska man orka kämpa? Resten av livet får ju på nåt vis komma i andra hand då så mycket tid och energi går åt till detta kämpande. Håller tummarna för att ditt nästa FET komer att gå bra
jag och min man blev oförklarig barnlösa efter utredning. Fick då remiss till IVF och tro det eller ej vi fick en liten tjej på 1:a försöket. Dock inga ägg till frysen då det visade sig att äggen var av dålig kvalitet, så det kan ju vara en förklaring.
Jag har ju mina egna teorier till barnlösheten. Går på akupunktur och enligt kinesusk medicin är jag inte oförklarligt barnlös.....
Caribe: du skrev i min gästbok angående det jag skrev i mitt förra inlägg. Jag kunde tyvärr inte svara dig då jag är oinbjuden till din gästbok....
Missne - nu har jag lagt till dig så att du kan se min sida och gästbok
har även gjort titthål nu där allt var nomalt...så det finns helt enkelt ingen förklaring. Vi ska få göra ivf om inget händer...