• kardborre

Gravid och gå ut på krogen?

Jag är 18 år och gravid i vecka 21,
    här om dagen undrade tjejgänget om jag ville hänga med ut och parta en lördagkväll. Jag tackade nej, bara för att det känns fel.

Nu undrar jag hur ni gjorde när ni var gravida, kunde ni gå ut och dansa, jag menar förstås nyktert?

Tyckte själv att det kändes lite trashigt och vittnandes om omognad att gå ut som gravid, tror jag själv skulle tycka det var pinsamt?

hmm

• Svar på tråden Gravid och gå ut på krogen?
  • maadicken

jag var ute flera gånger när jag var gravid, sista gången bara 2 veckor innan mitt planerade snitt.

jag var inte på dansgolvet, utan satt vid ett bord och hade trevligt med mina vänner och gick runt och tittade på folk. tycker inte att man ska stänga in sig bara för att man är gravid.

fick många positiva komentarer, och killar har väl aldrig varit så intresserade som då. skumt egentligen, för det vanligaste är ju ändå att man har en pojkvän när man är gravid... (jag hade inte det dock, men det visste ju inte dom )

~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • deeeeee

Jag var ute, mest på krog dock, ej dans så mycket om jag mins rätt. Drack cola,alkoholfri daquri eller virgin mary! Gick hem lite tidigare för jag var trött.Fab bara att njuta innan bebben kommer!

• TrasDockanLer

Jag går mycket på krogen nu under tiden.... Jag tycker att det är kul att träffa folk och tycker inte att det är nått fel... Kan också vara för att jag jobbat på krogen och ser inte de som ett ställe där alla är fulla och så... Jag träffa mina gammal arbetskamrater och så...

• Geléhallon89

jag va ute när jag va i vecka 27. Jag hade trevligt. Men drog hem när det kom för mkt folk. För ville inte riskera att ngr ramla in i mig eller att få ngn arm i magen.

• Superizza

Ja va ute när ja va me barn, följde me min kille o några kompisar till hotellet inne i stan.. Mest för att få dansa lite o för att träffa gamla väner, de va kul.. Nykter va ja.. Ja tycker de inte e fel så länge man gör de så de känns bra..

• skrolly

jag va ute och dansade när jag va jätte gravid

• MickisH

gå ut och roa dig. jag gick ut med min sambo och några vänner när jag fyllde 18 (i v30) hade hur kul som helst. träffade en kompis från 9an. han va så onykter att han inte ens såg min stora mage förän han skulle krama mig...
    jag var ute hela natten, kom inte hem förän kl 7 på morgonen.

• ooGizzYoo

Jag har varit ute mycket mer nu än innan jag vart gravid, det blir mycket sånt nu när det är sommar men jag tycker bara det är roligt, och framför allt billigt eftersom det bara är mannen som dricker

• Taffer

Varför skulle man itne kunna gå ut som gravid? Sålänge man itne dricker så tycker jag itne det är någon fara och inte det minsta trashigt.

• SandraCaroline

Jag gick aldrig ut och dansade. Det är säkert inget fel med det men jag kände helt enkelt inte för det.. Inget skoj alls att umgås med fulla människor när man är gravid.
    sandradavey.blogg.se

Svar på tråden Gravid och gå ut på krogen?