Inlägg från: loppis7 |Visa alla inlägg
  • loppis7

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Nån som har vindskyddet från Ditten o Datten ?

• loppis7

ingen som har provat Dittens fotsack till uj ?

• loppis7

Nån som vet om dom har rea på åkpåsar nån stans ?

• loppis7

Men visst är det svårt när det gäller syskonvagn , vill ju gärna ha mina barn mot mig då våran lilla bara är 5 månader men samtidigt är ju alla andra syskonvagnar så klumpiga o svårkörda.En annan nackdel med "vanliga " syskonvagnar är ju att barnen kommer så nära varandra min stora tjej vill inte låta lillebror vara i fred men när vi har UJ så ligger ju lillebror mer skyddat.Så man måsta sälla fördelar o nackdelar mot varandra.Hur har ni andra tänkt när ni har köpt syskonvagn ?

• loppis7

Funderar ev på att köpa en UJ 04:a men va ska man tänka på vid köp o hur mycket är lagom att ge för en vagn+liggdel?

• loppis7

glömde :vet ni om 04:an har ställbart handtag o om den går in i en gammal liten hiss ?

• loppis7

Vilken åkpåse har ni eran vagn ? o är 800 kr ett ok pris för 2 beg. oth åkpåsar ? Snabba svar snälla !!!!!

• loppis7

En fråga ang.OTH åkpåsar, kan man inte dra ihop dom upptill om ni förståt vad jag menar ?Har köpt beg men hottar inget snöre !

• loppis7

ingen som kan svara på min fråga om OTH åkpåsar , om man kan dra ihop dom upptill med nåt snöre el om dom påsarna som blir dynor om man tar bort locket inte funkar så ?

• loppis7

Lablover:Sorry missade ditt svar.Tack!

• loppis7

Nån som har tips på va man ska göra när gummit på handtaget börjar gå sönder ?

• loppis7

Fast jag tror att det kommer att bli bra med den gamla modellen då vi har en annan åkpåse nu som öppnas på mitten men så fort jag ska lägger ner lillen ramlar den ihop så det blir nog bra med en som man öppnar på sidan.

• loppis7

Hade också fel på min 08:a så vi sålde den o nu har jag köpt en 06:a o är hel nöjd.Dom sa i butiken att det hade varit mycket fel på dom.Våran var jätterepig på chassit o var sne .

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII