Inlägg från: loppis7 |Visa alla inlägg
  • loppis7

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Hellagumman:Jag har precis sålt min syskonUj då våran 3 månaders låg så trångt , känner att jag nog kommer att sakna den men ville inte heller lägga lillen framåt.Vi köpte en Brio Wave syskonvagn som vi ska ha i höst/vinter som har svängbart handtag o fotsack.Vi kommer säkert köpa en till UJ till våren men just nu känns det onödigt att ha kvar den.Men den är saknad............

• loppis7

Juliaochnelly:Jag har precis sålt min Syskon Uj med liggdel den var anv från maj till Aug några ggr o jag fick 700 kr , begärde 7700.Har nog ångrat mig men vill ha min barn mot mig men kommer att köpa en Uj igen till våren.

• loppis7

mammsens:Snälla !du som har sån stenkoll kan väl kolla efter en beg.syskon Uj i svart,grönt till bra pris.Då jag saknar min vagn.............
    Men den ska vara super billig.

• loppis7

mammsens:jag kan tänka mig ca 3500 kr o hänger det väl på det vilken årsmodell det blir ? Igentligen alla färger förutom röd,rosa,lila o ljusblå.

• loppis7

tvillingmamma2007: jo jag kommer att ha kvar den över vintern men jag saknar min uj o så har jag fått så ont armbågen så en uj ät ju inte fel bara den är till bra pris.

• loppis7

Godmorgon UJ experter ! Har hittat en syskon UJ från 05 va ska jag tänka på o var dom helgråa då el gråa med svarta sittsar ? är grå en tråkig färg o vad är lagom att betala för en 05:a utaan tillbehör ?

• loppis7

Hia:var du o tittade på vagnen det var ju ett bra pris.

• loppis7

Va ska man tänka på om man köper en syskon UJ 05:a import ?Va är lagom att ge ?

• loppis7

charmiss:tror att beror på om vagnen är köpt i Usa el Sverige, en lite fråga hur mycket betala du för en 04:a ?ska ev köpa en 05:a .

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII