Inlägg från: loppis7 |Visa alla inlägg
  • loppis7

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Kajsan :jag har skrivit i din GB.

• loppis7

Vi hämtade ut vagnen när vi åkte hem från bb.

• loppis7

Fick ett skambud idag på våran UJ , folk verkar tro att man kan gå ner hur mycket som helst...............

• loppis7

bula på mage:Jag fick ett bud på min syskon uj med liggdel som är uttagen i maj , budet var 5000 kr o det tycker jag är lågt menmen visst kan man chansa.

• loppis7

Känner lite panik då jag la ut min ujsyskonvagn för ett tag sen men inte mycket har hänt på sälj fronten tills nu , fick ett ganska bra bud idag o dom vill köpa vagnen imorgon.Va ska jag göra , tänk om jag ångrar mig.

• loppis7

Jag har fått ett bud på min bruna syskon UJ+liggdel för 7000 kr tycker ni att det verkar ok ? då den är uttagen i maj ?
    EJ annons ! bara en fråga till experter.

• loppis7

Jag har begärt 7700 men har bara fått låga bud förutom det här o nu när dom ska ändra handtaget kanske priserna går ner.Va ska jag göra ?

• loppis7

Måste lägga till att inlägg 990 är ingen annons !

• loppis7

Martha:Det värsta är att jag säkert också kommer att göra det, men vill ju inte ha lillkillen framåt vänd än så vi har köpt en Brio Wave till bra pris som jag ska ha i höst/vinter.

• loppis7

Nu har jag bestämmt mig , jag säljer den jag kan ju köpa en annan till våren då minstingen blir 1 år spelar ju inte så stor roll om den är lite äldre då kan man ju hitta till billigare pris med ev tillbehör.

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII