Inlägg från: loppis7 |Visa alla inlägg
  • loppis7

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Hur mycket är lagom att betala för en röd syskon UJ 05:a med dynor o skötväska till.Det är en imort då den har ställbart handtag.Snälla hjälp mig UJ experter !!!!!!!!!!!!!!!

• loppis7

Hallå ! ingen vaken här ?Snäll hjälp mig ,vad är lagom att betala för en röd syskonUJ05:a import mrd dynor o väska ?

• loppis7

Merze:har du köpt den i Usa ? skulle också vilja ha en med ställbart handtag.

• loppis7

Ni som har köpt syskon UJ till era barn har ni ångrat er senare el är ni nöjda ? Ska jag sälja min Brio Wave o köpa en UJ o har mycket är lagom att ge för en 06:a med liggdel ?

• loppis7

Tror ni att man ledsnar på färgen Fashion Victim o om den är svårsåld ?

• loppis7

Nu har jag köpt en syskon UJ+ liggdel i den färgen , jag jag 4500 kr för det + regnskydd.Ska försöka vara nöjd nu.......... nu gäller det bara att hitta åkpåsar till.

• loppis7

Har köpt en syskonUJ 06:a men tycker att själva suflettyget är rynkat runt själva hörnen , lite tråkigt nånmer som har så ?
    Va kan en ny klädsel kosta ?

• loppis7

Ingen mer som har tyget Fashion Victim o guldchassi ?

• loppis7

Nån som har mönster på fotsack ? Skulle vara bra om man kunde sy en sån själv.

• loppis7

Försöker igen ! Ingen som har syskonvagn i färgen Fashion Victim ? Har precis köpt en sån o tycker att det är snygg men kanske svårsåld ?
    Nån som har mönster på fotsack el vet vad dom kostar att köpa ?

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII