Inlägg från: Kerplunk |Visa alla inlägg
  • Kerplunk

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Lisa1981 skrev 2008-10-01 11:15:13 följande:
    JAg hade aveställt vagnen från Bonti och köpt den nya modellen för samma pris. Den står sig ju mycket bättre om du vill sälja den sen. Jag pratade med mammarazzi när jag beställde min UJ och de beställer från leveratören direkt, de har inga på lager i butiken, så riksen att vagnarna tar slut är obefintlig. De beställer alltså löpande när beställningarna kommer in. Lycka till
    Tack så mycket! Nu är jag övertygad! Blir en 09.a och hoppas allt går smidigt med avbeställning av den andra!

Jag ringde mammarazzi nu också och hon sa 4-8 lev tid MEN de hade en hel del på lager också.
    ♥ Lovis 080131 ♥ ansjovis.wordpress.com
  • Kerplunk
    LitenBlomma skrev 2008-10-01 11:40:25 följande:
    En hel del på lager? Så sa hon inte till mig, de skulle beställa direkt från Urban Jungle med 4-6 veckor lev. tid.
    Va konstigt! till mig sa hon precis "Men jag vet att de har en hel del på lager så jag tror inte det ska ta 8 veckor"

Jaja wait and see....
  • Kerplunk
    LitenBlomma skrev 2008-10-01 11:48:31 följande:
    Va?! Jaha, men då kanske hon gick och kolla efter mitt samtal, jag ringde lite efter 10.
    Ja, kan hända. Fast jag frågade inte efter en specifik färg iofs. Kan hända just plum tex inte finns i lager. Alla vill ha den!! Skrattande

Följer regnskydd alltid med vagnen?
  • Kerplunk
    MariaD skrev 2008-10-01 23:11:09 följande:
    Åhhh, alla pratar om sina fina UJ Plum. Blir så avundsjuk. Har ju en  oanvänd klädsel i plum ;), kanske måste byta snart, fast jag har ju inte ledsnat på min choklad ännu. Måste bara köpa en åkpåse i silver. Blir nog jätte snyggt! Skötväskan är ju lila-svart-silver. Älskar min Ju-Ju-Bee. Den är mycket bättre än Skip*hop.
    Vilken modell av ju-ju-bee har du? Har tittat på dom men vill inte riskerar att väskan blir för stor till vagnen..
  • Kerplunk

Så, då var vagnen från Bonti avbeställd och pengarna är snart på mitt konto! Gick ju smidigt! Och nu ska jag bara vänta och vänta och vänta på vagnen från Mammarazzi. Vill ha den NU!

Vad kan man trösthoppa medans man väntar? Skrattande

• Kerplunk
    LitenBlomma skrev 2008-10-04 12:54:00 följande:
    Nu har jag (efter massa tjat) beställt en svart singel UJ 09 från Mammarazzi plus en ElodieDetails Rockabilly Dot åkpåse. Ca 6080kr inkl frakt för allt! Jag är superglad men maken tjurar lite och säger att han inte vill höra ett knyst om Urban Jungle på flera år nu
    Wohooo grattis!! Tjat lönar sig! Skrattande
  • Kerplunk
    LitenBlomma skrev 2008-10-04 13:35:20 följande:
    Japp, skam den som ger sig!!! Jag är så lycklig nu Vill ha den idaaaaag ju!Jag fick välja på ingen vagn eller svart vagn, så nu är båda nöjda
    Ja nu är det jobbigt med väntan! Elodie påsen kommer bli grymt snygg i vagnen ju!! Perfekt matchning! Jag funderar fortfarande på vad jag ska ha för åkpåse...
  • Kerplunk

Nu vet jag äntligen vad jag ska ha för åkpåse! Lodger Bunker. Kidzshop hade fått in helt otroligt snygga!! De verkar ju så grymt praktiska också med det där fodret som man kan ta ur.

Glaaad!!

• Kerplunk

Just det, följdfråga. Någon som har en lodger bunker i sin uj? De borde väl passa rätt bra? Måste va säker nu innan jag beställer.

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII