Inlägg från: Kerplunk |Visa alla inlägg
  • Kerplunk

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Merze skrev 2008-09-29 12:27:24 följande:
    SKIPHOP e inga problem att använda, så länge du inte lägger bly i den
    Okej, men den lila modellen då eller? Jag har tittat på den största modellen av Ship hop. http://pippilotta.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=1726&cat=152

Samt Ju ju be all http://www.mylittlestar.se/Shop/Application/Article/pgArtItem.php?iId=141
    ♥ Lovis 080131 ♥ ansjovis.wordpress.com
  • Kerplunk

Jag har tittat på Elodies åkpåsar, tycker dom är skitsnygga! Undrar vilken som passar bäst till en lila uj?
    Lovis har redan retro revolution mössan från elodie så vore kanske coolt att mactha med åkpåsen i samma.

• Kerplunk
    pulmones skrev 2008-09-29 22:25:56 följande:
    Kerplunk! ska du också ha en lila?!! iiiihhhhh! hahaDe är så fina. Längtar till de kommer! dem sa att de skulle komma in ett gäng lila (bland annat) denna veckan . Dom skulle ringa
    Japp, jag älskar lila!!! Vill ha allt lila jag ser. Skrattande  Så vagnen har jag suktat efter lääänge nu. Och nu var det ju väldigt lägligt med rea!

Hur ska jag kunna vänta? Vill att den ska va här nuuuu!
  • Kerplunk
    pulmones skrev 2008-09-29 22:37:29 följande:
    jag med! så därför ska jag hämta den personligen när den kommer in, vägrar vänta på posten! hahaha
    Åh, det borde jag också gjort. Men Lovis är sjuk så vet inte om jag tar mig in till stan med henne i sele för att hämta...

Beställer du också från bonti? Har kasst minne.Flört
  • Kerplunk
    trebarsmamma skrev 2008-09-29 22:59:27 följande:
    är det billigare på bonti eller, många köper sina uj därifrån
    De har rea på 07/08:orna nu. 4995 kr!
  • Kerplunk

Nu ringde bonti och sa att vagnen kommer nästa vecka! Hade ju hoppast på denna veckan. Men jaja, nu vet jag att den snart är här ändå.

• Kerplunk
    pulmones skrev 2008-09-30 10:47:09 följande:
    nästa? ....undrar om det gäller mig med?. det är säkert samma leverans
    Jaa, hon sa att de som vart i lager var slut så leveransen kom nästa vecka..  Hoppas då det blir måndag och inte fredag. Alldeles för länge dit...
  • Kerplunk
    Kerplunk skrev 2008-09-30 10:48:12 följande:
    Jaa, hon sa att de som vart i lager var slut så leveransen kom nästa vecka..  Hoppas då det blir måndag och inte fredag. Alldeles för länge dit...
    Min är redan betald!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII