zmulizjanzon skrev 2008-08-31 14:53:48 följande:
Jag trodde inte heller att min lilla tjej ville åka frammåt...hon var då ca. 6 månader. Sålde min EW som jag köpt från början, köpte en britax vigour 4 som jag vände på...men då ville hon ju åka frammåt Prova dig fram säger jag (vis av erfarenhet och en gnutta fattigare). Jag köpte hur som helst min UJ i det svepet och ÄLSKAR den! Priser och sånt är jag inte så bra på men de ligger nya runt 5995:- tror jag... Med tillbehör menar du bumper, åkpåse, skötväska och sånt eller?? Bonti har och sedan har du
www.babyjungle.nl som har olika saker som jag vet att en del här i tråden handlat av med nöjt resultat.
Ja, jag antar att min lillskrutta skulle älskar att åka framåt. Hon har åkt i framåtvänd sulky hela semestern och inte en dyster min!
Men som sagt...ofta är det väl mamma som nojjar och har svårt för så stora omställningar.
Jag kommer ju ändå ha kvar min Kronan, så kommer ju kunna använda både om jag vill. Men jag antar att när jag har min UJ så är det bara den som gäller. Både för mamma och bebis!
Ja, precis. Funderar lite på vad för tillbehör som behövs. Men bumper vill jag ha, åkpåse, dyna ev skötväska om jag inte hittar någon annan bra. Hur är UJ´s skötväskor? Praktiska? Behöver en som rymmer maaaassor.
Regnskydd? Följer det med eller är det extra kostnad för det?
Ska nu kolla in både bonti och babyjungle! Tack så mycket för tipsen!