• bara lilla jag

Långtids mammalediga i Uppsala??

Har en kille på 8 månader och helt plötsligt har alla mammor i alla föräldrargrupper börjat jobba igen :( Så nu känner jag mig sjukt ensam.. Finns det flera mammor i uppsala som av en eller annan anledning kommer vara hemma länge med barnen och som har lust att prata lite :D

• Svar på tråden Långtids mammalediga i Uppsala??
  • bara lilla jag

jag är där vi 9.30 iaf har en hel röd vagn så ni kan inte missa mig :D

• rubicon

Ja, men då ses vi. Jag kan bli någon minut sen, bussen stannar ganska precis halv tio vid hållplatsen.

• rubicon

Kul, vi skrev precis samtidigt Jag har en röd kappa på mig och är rätt kort. Vi hittar nog varandra.

• bara lilla jag

haha då matchar vi varandra!!

• rubicon

Ja, vi kommer att bli ett fint par

• rubicon

Jaha, mycket regn ute. Typiskt! Ska vi ses ändå?

• bara lilla jag

det kanske är lika dra att skjuta upp det.. för även om vi kan fika i flera timmar så orkar ju inte våra små det.. onsdag nästa vecka samma plan och samma tid?

• rubicon

Jag har funderat och jag ses gärna ändå, Florian vill ändå gå ut i regnet även om vi är kvar hemma. Kan lika gärna vara i regnet i parken nere på stan och då får jag i alla fall lite sällskap av någon vuxen. Och lite fika efteråt. Fast jag förstår om du inte vill...

• bara lilla jag

Men jag skulle isf kunna komma ner en liten stund senare och sen kan vi gå tillsammans och ta en liten lunch.. För min lilla kille har itne blivit så stor än så han förstår hur man leker :D för om jag kommer ner till halv 11 eller nåt på stan eller ja dit ni är så kan vi gå tillsammans och ta en fika eller lunch sen när det blir dags för det?

• rubicon

Ja, det låter bra. Samma plats fast halv 11 istället?

• bara lilla jag

ja men vi gör så istället! så ser vi hur länge vi står ut i regnet

• Liisa

Såg att ni tänkte träffas halv 11 istället, tänkte att jag skulle komma ner jag med..
    Kul att träffas & fika/luncha lite, förhoppningsvis somnar Linus då..
    Är det utanför Åhléns mot busstorget eller mot McDonald's?

Mamma till Linus f 070424, änglarna Alexander & Rasmus f 060709 & lilla mini i magen
  • bara lilla jag
    Svar på #114
    Va kul!! lilla torget mot mc donalds!! Då ses vi halv 11 då :D
    Liisa skrev 2008-10-16 08:26:47 följande:
    Såg att ni tänkte träffas halv 11 istället, tänkte att jag skulle komma ner jag med.. Kul att träffas & fika/luncha lite, förhoppningsvis somnar Linus då.. Är det utanför Åhléns mot busstorget eller mot McDonald's?
  • bara lilla jag

Tack för idag det var verkligen jättetrevligt att ses äntligen!! Skulle vara kul att ses igen ganska snart för att det inte ska dö ut :Dska vi försöka köra en onsdag igen? Nästa vecka kanske??

Svar på tråden Långtids mammalediga i Uppsala??