• bara lilla jag

Långtids mammalediga i Uppsala??

Har en kille på 8 månader och helt plötsligt har alla mammor i alla föräldrargrupper börjat jobba igen :( Så nu känner jag mig sjukt ensam.. Finns det flera mammor i uppsala som av en eller annan anledning kommer vara hemma länge med barnen och som har lust att prata lite :D

• Svar på tråden Långtids mammalediga i Uppsala??
  • rubicon

Florian är på väg att bli sjuk idag, det lär väl bryta ut imorgon! Men till nästa vecka lär det kanske ha läkt ut. Min öppnis är stängd nu i tre veckor, så jag är mer ivrig än någonsin att få till några träffar.Vilken dag i veckan som hellst!

• rubicon

Pust och puh! Har blivit lika sjuk som sonen, snuvar och nyser ikapp. Men hoppas ändå krya på mig till slutet av veckan. Någon som tycker en träff på torsdag skulle vara kul? Lite stillsam sådär...

• rubicon

Hm, ingen respons... Om jag gör så här då? Jag föreslår en träff inne i stan på torsdag kl 9.30. Vi tar en sväng till stadsparken och låter barnen busa, fikar lunch på café och tar en prommis efteråt då trötta barn kan tupplura och vi skvallra lite med varandra. Hur låter det? Träffas utanför Åhlens, utgången vid lilla torget med McDonalds.

Någon som hänger på?

• bara lilla jag

ja men jag är nog på då!! har en kompis som opereras i morgon och ville ha besök på sjukhuset men vet inte om hon kommer vara tillräckligt pigg för det på torsdag.. Men jag ska träffa henne idag så får hon säga vad hon tror så återkommer jag!

• rubicon

Kul! Hoppas du kan komma (hoppas det inte var något allvarligt din kompis ska opereras för) Och hoppas någon till hänger på också...

• bara lilla jag

nejdå det är en gastric bypass hon ska göra :) Och hon kommer ligga inlagd några dagar efter op... Så hon ville ha besök men visste inte riktgt när hon skulle orka ta emot besök :)

• BorPåLandet

Jag kan tyvär inte det är öppna fsk här ute på torsdag och sen har jag 5-åringen på dagis, nästa vecka hänger jag på gärna ons. eller tors.

• Liisa
    rubicon skrev 2008-10-14 08:29:36 följande:
    Hm, ingen respons... Om jag gör så här då? Jag föreslår en träff inne i stan på torsdag kl 9.30. Vi tar en sväng till stadsparken och låter barnen busa, fikar lunch på café och tar en prommis efteråt då trötta barn kan tupplura och vi skvallra lite med varandra. Hur låter det? Träffas utanför Åhlens, utgången vid lilla torget med McDonalds. Någon som hänger på?
    Som det ser ut just nu så kan jag oxå haka på..
    Vore superkul o ses igen..
    Mamma till Linus f 070424, änglarna Alexander & Rasmus f 060709 & lilla mini i magen
  • rubicon

Bara lilla jag: Men då kan du säkert komma och vara med oss först. Hon blir säkert inte sur över att vänta till em, även om hon vill ha sällis på torsdagen...

Lisa, jättekul!.

• bara lilla jag

men vi spikar torsdag då!! I morgon 9.30? :D

Svar på tråden Långtids mammalediga i Uppsala??