• bara lilla jag

Långtids mammalediga i Uppsala??

Har en kille på 8 månader och helt plötsligt har alla mammor i alla föräldrargrupper börjat jobba igen :( Så nu känner jag mig sjukt ensam.. Finns det flera mammor i uppsala som av en eller annan anledning kommer vara hemma länge med barnen och som har lust att prata lite :D

• Svar på tråden Långtids mammalediga i Uppsala??
  • Mass2

Hej!

Jag har en flicka på 4,5 månader och kommer vara hemma länge till! :)

• bara lilla jag

va härligt :D Haha nej man märker ju verkligen hur bekantskapskretsen minskar nu när alla börjar jobba igen.. :)
    Grattis till flickan!!

Mass2 skrev 2008-07-24 06:06:39 följande:
    Hej!Jag har en flicka på 4,5 månader och kommer vara hemma länge till! :)
  • Mass2

Tack! :)

Ja, jag är nyinflyttad också så jag känner inte en kotte här! Hör av dig om du vill ha promenadsällskap någon dag!

• bara lilla jag

jaha :) var bor ni någonstans då? Ja absolut! Kommer ha semester med min sambo nästa veckan (äntligen) Så då är jag upptagen.. Men efter det så :D

• Mass2

Vad trevligt! Skönt med semester! Jag är borta nästa vecka men är åter typ den 6 augusti igen. Vi kanske kan höras då! Vi bor på Kungsgatan, var bor ni?

• bara lilla jag

jaha :D inte så långt ifrån oss då :) Vi bor längst med vaksalagatan så det är liksom nästa stora gata parallelt med kungsgatan.. fast bort emot gränby då :D Men det kanske du visste :D haha

• rubicon

Hej, heter Andrea och har precis flyttat till Uppsala (till Bälinge) Jag är hemma med min pojke på 22 månader, och kommer nog att vara hemma minst ett år till. Har tänkt att det skulle vara kul att lära känna lite andra mammor som ska vara hemma.

Svar på tråden Långtids mammalediga i Uppsala??