LCHF tråden 3
Det är inte roligt att få så ont i huvudet ,jag håller med dig känns som baksmälla när man äter tårta
Det är inte roligt att få så ont i huvudet ,jag håller med dig känns som baksmälla när man äter tårta
Linda, läs här vad drömhus ha skrivit längst upp
Här samlas vi som äter enligt LCHF, low carb, GI-noll!, Atkins m.m. (Kärt barn har många namn!)
Jag äter enligt gi de är som atkins ,så jag få vara kvar
Hej drömhus, hur går de för dig, här går de sådär, jag har inte vägt mig än för jag har menstration just nu . Jag använder inte ketosstix ,utan jag känner oftast på andedräkten när man ha kommit in i de, man lukta så illa
Drömhus så de inte blir missförstånd här ,visst har jag rätt att vara här när jag äter enligt giviktkoll ? För de är väl de du menar med detta?
Här samlas vi som äter enligt LCHF, low carb, GI-noll!, Atkins m.m. (Kärt barn har många namn!)
Hejsan jo precis, drömhus menar med att alla får var här verka de som ?=) hur är läget med dig annars då?
jag äter gi metoden ,men kärt barn har många namn
De stämmer inte då är de viktklubb som har quina sallad för gi som är med expressen är de ingen quinasallad, på gi i fas 1 rivstart får vi bara äta broccoli,tomat,gurka, blomkål, undvika vetemjöl,pasta,ris,cocous,rotfrukter,bulgur,frukter, råris, majs,ärter, bönor, linsor, quina,potatis,bröd ,musli ,bröd ,socker
Bara äta grönsaksgratänger, kött , 500 gr grönsaker och 2 dl mejeriprodukter om dagen ,150 gr kött per måltid