LCHF tråden 3
när du kör fakir ska du bara äta biffar gjorda på en tredjedel nötfärs och två tredjedelar fläskfärs. smör är väl tillåtet.. och grönsaker bara som dekoration.
när du kör fakir ska du bara äta biffar gjorda på en tredjedel nötfärs och två tredjedelar fläskfärs. smör är väl tillåtet.. och grönsaker bara som dekoration.
stog det inte någon om sötningsmedel och så i den länken ni hade framme för några dagar sedan..? home.brikks.com/xje00/health/om_kosten.htm
jag blev lite skränd när jag läste om hur dåligt det kan vara med sockertoppar och dalar + glutamat för neurologiska sjukdommar då min pappa precis har fått en sådan diagnos.
läste en annan grej på kif om sötningsmedel. www.kolhydrater.ifokus.se/Articles/Read.aspx&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup
och känner att jag inte ska äta sånt mer..
wewe: jag har precis beställt boken smörstekt och den är på väg till min brevlåda.. jag kan ge en recension av den om några dagar när den har kommit..
Jag hoppas väl på att gå ner 10-15 kilo. så en bit på vägen har man kommit.. det står väldigt stilla just nu.. kanske fuskar för mycke. så jag ska på kolhydrat jakt.
ansapansa: kanske du behöver lite mer fett.. dom säger ju 75/20/5 i fördelning..
Jag har stått still ett tag nu. men jag fortsätter. jag mår ju bättre nu än vad jag gjorde innan..
har ätit kaka på jobbet idag.. fyllde år igår så då får man ju bjuda. hittade ett recpt på kif och den var underbart god. lägger receptet i recepttråden.
fairyfloss skrev 2008-08-19 09:15:36 följande:
minus ett kilo till i morse (-6 kg totalt).. *Yippie*