Emmy, det bara kliar i fingrarna....äntligen här igen. Näe, jag försöker besinna mig.
Förstår att du är occuperad i skallen. Vad spännande den här hösten kommer bli.
Tack, Du har öppnat nya dörrar för mig. Jag har nog alltid tänkt att jag kommer nog säga som det är, detta barn har varit super svårt att få till, och nu blev det till genom ÄD. Men varför ska jag bjuda på en sådan smaskig historia. Lite kan man ju behålla för sig själv. Jag är så ärlig ibland att det blir att jag nästan lämnar ut mig själv. Men självklart skiljer jag på vänner/bekanta /kollegor. Alla får inte veta allt.
Får prata mer om detta.
Som du märker kommer detta gå vägen för oss båda. hi hi Eller hur.
Det tillkommer faktiskt en och annan fråga när man gör ÄD än att göra en vanlig ivf eller helt naturligt. Eller är det bara jag som tänker lite för mycket kanske?!
Hej Vinteräpple!
Självklart får du vara med oss. Kul att ( eller det kanske inte var rätt ordval, kan misstolkas) du vill vara med oss. Tråkigt såklart att du måste gör ÄD, men roligt om du vill vara med i vår lilla tråd.
Har du möjlighet att skaka fram en egen donator går processen lite snabbare i varje fall.
Näe, nu får det vara bra för idag. Ska ut på en liten joggingrunda nu.
Emmy, är så glad för din skull. Underbart med en egen mentor. Tack igen. Ha det bra.