Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
BP: Har du börjat äta Omeprazol? Funkar det? Om det är receptfritt borde det inte vara farligt, eller?
BP: Har du börjat äta Omeprazol? Funkar det? Om det är receptfritt borde det inte vara farligt, eller?
Ok, tack! Ska nog svänga förbi apoteket imorrn och prata med ngn där, för det här funkar ju inte som det är nu...
a80: är det Novalucol som är kategori A? Är det det som du tycker jag ska testa? Förlåt, men jag förstod inte riktigt.
a80: Tack, nu förstår jag bättre! Jag får väl testa först med Novalucol, och funkar inte det får jag gå över på tyngre grejer.
Poppy: Jävla skit ÄL. Din och min mens har ju gått ganska hand i hand, segdragna historier är de, och eftersom du inte har haft ngn ÄL kanske inte jag heller har haft det? Efter semestern får jag nog börja med stickor jag också... Ja visst är det lyxigt med hotell, jag ska över till Köpenhamn en natt, och bo på hotell jag med.
Hej då allihopa! Nu släcker jag ner igen. Vi ses om en vecka!
Tittar in en snabbis, är hos brorsan en sväng i Gbg.
Hella: GRATTIS!!! Gud va härligt! Vad glad jag blir för din skull!!!
Bling: Så skönt med ngt positivt mitt i allt. Att din man har hamnat i en depression är ju snarare att betrakta som sunt och normalt än om han inte fått det efter allt vad han och du gått igenom de senaste åren. Jag hoppas att pillrena kommer hjälpa och att han samtidigt får komma till en bra terapeut.
Kram kram kram till alla som deppar, men det kommer att vända!!!
LillaD: Tack för en fantastisk em i Malmö! Jag hade verkligen hur trevligt som helst (tappade ju bort tiden alldelles... ) Sen hade jag fått p-bot också... typiskt mig. Glömmer alltid bort det där med att man ska betala för sig. Men 300kr var det helt klart värt för att få spendera söndagen med dig. :-P
Jag är tbx igen i stan på torsdag. Skriver mer då. Kramar till er alla!
LillaD: Det var ju en sån här: du skulle få!
Har återigen lyckats få tag på bredband!
Lilleskuttan: Jag tänker såå mycket på dig!!! Hoppas hoppas hoppas att allt gick ok ikväll på KK, att blödningen var ofarlig.
Odd: Va härligt att allt såg bra ut. Njut nu av din resa till o'er there!
Cia: Så sötgrabben hade vänt sig av sig själv - tänk vad han kan, trots sin ringa ålder.
EGO: Jag har pestit ont i magen, som riktigt kraftig mensvärk. Jag har haft det i tre dygn nu, men idag har det verkligen eskalerat. Min mens har ju varit väldigt oregelbunden sedan sista mf, men om jag är tbx i 28 dagars cykeln var BIM idag! Så antingen är jag gravid - eller så har jag mensvärk utan mens - eller så har jag fått en kraftig inflammation i äggstockarna, livmodern el dyl. Det känns lite jobbigt att jag är ute och reser, skulle helst vilja vara hemma och testa för att se, för är det minus tror jag att jag skulle behöva åka in och se efter om jag har fått en infektion eller nåt - för jag har verkligen jätteont.
Förresten, tack BP och a80 för tips om magmedicin mot onda T. Magmedicinen har verkligen hjälpt jättebra - redan efter två dagar var magen i trim igen. Nu är det mensmagen som spökar...
BP: Jag äter Omeprazol och tycker det funkat bra. Nu har iof magen börjat krångla lite igen (började inatt) men jag vet inte riktigt vad det beror på. Nej vad gör man om man inte kan äta T? Jag sätter ju all min tilltro till T just nu...
Jo jag borde väl eg. testa men jag tycker att det känns läskigt. Det är fullt med folk där jag är just nu, och att testa brukar ju ofta föra med sig så mkt känslor (gråt el. glädje) och jag ju kan inte riktigt leva ut de känslorna här bland allt folk. Jobbigt. Men jag kommer hem ikväll så jag testar då. Och idag har jag inte riktigt lika ont i livmodern så det känns hoppfullt.
Lilleskuttan: Va skönt att bebis lever! Och låt nu mannen passa upp på dig ordentligt!