Hej allihopa! Just hemkommen efter en väldigt lugn och skön helg på landet. Av ngn anledning verkar mina symptom alltid avta på helgerna, så även denna gg. Kanske för att man är mer avslappnad och utvilad? Läskigt är det iaf...
Bling och MWB, ja födelsedagar är dessvärre inte längre de roliga tillställningar man hade velat att de skulle vara... Jag hoppas iaf att ni kanske hade det lite mysigt med era män över en god middag eller så. Det sista man vill ha som sagt är en stor fest, men att bara göra ngt mysigt med sin man kan förhoppningsvis göra en på lite bättre humör. Jag skickar iaf över en massa födelsedagskramar samt dansar lite åt plus-guden för er!
Bling, när får du svar på dina prover? Borde inte det vara snart?
Mikes bride, vilken spännande studie! Lova att hålla oss uppdaterade! Det här var väldigt goda nyheter tycker jag, särskilt som Lucinakliniken nu snart lägger ner.
HK, vad härligt att höra att dina leder är bättre än på länge! Nu blev jag riktigt riktigt glad!!!
Mammarazzi, Åh vad jag håller tummarna att du får jobbet!!! Och bara 6 veckor kvar till Thailand - det är ju snart! Gud va skoj!
Poppy, jag har dansat hela helgen och fötterna rör sig ff! VUL-guden bara måste ha hört mina böner.
Finesssan, åh vad härligt att höra att lillskruttan äntligen är på bättringsvägen!
Stella, GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Vilken j-kla grej! Minus på BIM och sen plus!!! Hur jäkla gött som helst ju.
a80 och Lillskuttan, fötterna dansar varma för era UL i veckan!
Cia, hur är det med lille A? och lilla E? Och hur mår du? (Så typiskt, så fort barnet är fött slutar man alltid fråga hur föräldrarna mår. Är inte det märkligt egentligen...?) Kramar iaf till er alla tre!
Kramar till er alla!