Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
men oj, jag missade ditt inlägg ovan mw! *feberyrar* hoppas det kommer igång snart!
men oj, jag missade ditt inlägg ovan mw! *feberyrar* hoppas det kommer igång snart!
ja, jag har aldrig feber mer än 24 timmar, jag förtränger den. funkar varje gång. jag tänker även bort förkylningar.
ha så skoj med spelandet gumman!
Poppy: när var det du skulle till gyn?
tack förresten snozie om prog-svar! har ngn annan ngn åsikt? prog i 10 dagar, eller bättre att avstå helt? *suck* vilket elände! eller ska jag ta en/dagen i 20 dagar istället?
finesssan: hur går det med mjölk-avvänjandet?
www.sr.se/cgi-bin/P1/program/artikel.asp&Artikel=2123424
hej, fick tips om sommar med David Batra idag, han talar om barnlöshetsproblematik och diverse behandlingar (jag ska lyssna på det nu, jag har inte själv hört det).
åh så skönt att mensen kommit igång HK! det är jättejobbigt att gå och vänta på det eländet... vad händer nu?
söta Idun! var det Batra som framkallade de starka känslorna?! men jag känner som du, det är ju jätteorättvist allting! Vi har alltid sagt att vi vill ha flera barn, min man är nämligen ensambarn.
Bling: jaa höggravida tycker jag nästan är de "värsta" att umgås med! många kramar på dig också! hur ser det ut för er framöver nu?
tack lilleskuttan + ni andra för tummarna!
ja, jag förstår HK, men att mensen kom nu var ju ett strålande första steg! vad ska du hitta på när maken utbildar sig? du ska kanske skaffa dig en ny hobby! drejning? ngt språk? jag är lite inne på att försöka hitta ngt skoj, min kollega började dansa tango när hon skrev klart sin avhandling!
känns det jobbigt att vänta med IVF:n? hade du velat starta tidigare? kanske är det bra att kroppen vilar som du säger!
DND, vilken fin sammanställning! Men du tog inte upp hormonella förklaringar. Uppenbarligen tror DrB mkt på det eftersom han ordinerar progesteron fram till v. 12. Dr M skrev inte ut det.
BP: klart att du orkar försöka vidare gumman! jag tror på dig, och på att detta var ett "vanligt" mf.
haha, varsågod DND! jag hoppas du inte tyckte jag lät besservissrig! jag är så besatt av progesteron och att jag bara fått utskrivet för 10 dagar... är 10 dagar bättre än 0, eller är det sämre?! detta är helgens 10 000 kronors fråga!
hej söt-Cia! jaa det kallas visst tvåbarns-chocken! hoppas ni mår bra allihopa!
franka: hur är det med dig? har du testat igen idag?
hallåååå var är allihopa!! jag har så tråkigt