Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
tack gumman...
tack gumman...
åh jag hoppas du har rätt krusbär! denna gång har jag bestämt mig för att försöka följa ayurveda lite bättre, och så kanske träna. just nu är jag ju tokförkyld men snart ska jag börja, så fort jag blir frisk!
finesssan gumman, hur går det för dig och Vida?
grattis Hella!!
BP: jag vet inte om Trombyl, min läkare trodde på Heparin/Innohep så jag tar ju inte det själv.
DND: tur det inte var ngt allvarligare än en inflammation gumman, även om det såklart inte är kul. Men kan du inte gå till samma läkare som a80? Hon bor ju i Linköping och ska behandlas med Heparin/Innohep. Hennes läkare arbetar i team med min. jag hittade precis min läkares docentföreläsning på nätet, kanske säger den dig ngt? Den är på temat "Blodgruppsimmuniseringar under graviditet"
www.hu.liu.se/content/1/c6/07/34/50/ImmunHudInfektion/Lektion%203%20Docent%2020080312.pptSISTA.pdf
kramar på er alla, och tack för ert stöd! ni är så rara!
DND: jag menar alltså att den behandling a80 får är samma som jag får.
idag har jag, i enlighet med min ayurvediska kur, ätit en massa mandlar + vindruvor och försökt hålla livmodern varm. gött!
hej tjejer.
Nej Poppy, så tråkigt gumman, jag förstår att du är jätteorolig. Har du hört ngt nytt?
BP: ja, jag fick ju Pergo i förebyggande syfte sist (jag har ju egen ÄL) eftersom min gyn menade att det kan förebygga mf och man har ngn hormonell obalans.
MW: men det är ju JÄTTEBRA att de hittat ngt fel!! mkt bättre än min variant som får behandling utan diagnos.
Idun: jag blev helt sugen på den Yoga-boken också! men jag hittade två med samma namn på adlibris och bokus, vad heter författaren på din? och skulle du rekommendera den? säger också grattis till ej-klamydia-testet!
Bling: jaa man får nog vara beredd på att må sämre innan man mår bättre med antip-depp. Hur kände han annars, var det en person han fick förtroende för? jag hoppas det! hur känner DU själv nu?
kramar på er alla! jag undrar hur finesssan och lilla Vida har det, hoppas allt är bra och att magen blivit bättre.
Idun, jag hittade från 2000 och sen 2007! så den verkar komma ut i nya upplagor titt som tätt! 158 pix; som hittat ju! den ska jag testa! skoj med ngt nytt!
a80: även jag håller tummarna inför imorgon!
Cia: hoppas ni mår bra hela familjen!
HK: åh gumman, ett och ett halvt år förstår jag känns jobbigt, det gör jag, ååååh livet är så orättvist ibland, man kämpar och uthärdar och vad får man för det? INGET!! MEN snart kommer det ska du se, och jag hoppas såå på dig nu raring! Och 34 som du är nu är ingen ålder! Minns min mor som fick barn vid 44 - du har minst 10 fertila år på dig - men så lång tid tror jag inte du kommer behöva! Så tappa hoppet ska du verkligen inte göra! Många kramar raring!
tack ni som frågat, förkylningen är lite bättre tycker jag! så nu är det bara att gå tillbaka till full arbetsstyrka igen!
håller tummarna för dig idag a80!
Poppy, tänker på dig också gumman...