• Idun 78

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

DND, ja vem vet? Men jag tror stenhårt på sånt! Särskilt om du känner att du har förtroende för din akupunktör i övrigt.

• Idun 78

Cia, stackars lille Alvin som är sjuk... Det måste vara alldelles fruktansvärt när han är så himla liten...

• Idun 78

Vad tomt det är här... Var är ni alla mina vänner...? (förhoppningsvis gör ni roligare saker än jag idag som tvättar och städar lägenheten, urk)

• Idun 78

fruZ skrev 2008-09-14 15:17:04 följande:

Vad konstig sidan är! Det fattas delar av orden i högerkanten. Är det så för er med?[/citat]

Japp! Jättemärkligt!

Jazzy, kul att se dig här igen! Hur mår Måns? Är pappa hemma med honom nu, för han har väl inte börjat på dagis redan?
  • Idun 78

Åh vad härligt Lycka!! Mina knogar vitnar - så mycket håller jag tummarna för ett fint plus om två veckor!!

• Idun 78

Cia, betyder det att ni inte vill ha fler barn?

• Idun 78

Hurra för ömmande bröst och illamående!

• Idun 78

Tittar bara in och säger Godnatt! Har precis varit och sett MammaMia för andra gången - åh vad jag älskar den!!! Men nu är jag dödstrött...

Snozie, vad kul att se dig här igen!

Poppy, åh hur väl jag känner igen mig i dina tankar. Ibland kan jag bli rädd att jag inte kommer ha några vänner kvar i slutändan, när alla sitter där med sina barn och man själv inte har några... Vafan gör man den dagen lixom?

Lycka, vilken j*la kollega? Från vilken planet kommer kvinnan? Hur kan man vara så okänslig? Säger som Cia, detta är ju inte precis vad du behöver när du är på väg tillbaks. Känner du dig ok trots allt?

Godnatt mina vänner!

• Idun 78

Lycka, ja jag rekommenderar absolut Mamma Mia, men jag är lite partisk, dels ÄLSKAR jag musiken och dels AVGUDAR jag Meryl Streep! Jag förstår att det måste vara svårt med dina båda kollegor, man kan ju tycka att bollen ligger hos dem nu. Att det är de som bör komma till dig och fråga hur du mår, få dig att känna dig bekväm på jobbet. Inte tvärtom.

• Idun 78

Poppy, ja jag är så nervös inför torsdag så jag finner inte ord för det. Känns som att jag ska ställas inför rätta med en väldigt osäker utgång - dödsstraff eller frigivning? Försöker så gott det går dock att inte tänka på det för mycket.

MWB, När tror du att du får börja starta igång igen? Är cystan borta nu?

Mikesbride, Jag säger som MWB. Hör efter hur de ställer sig kring att skriva ut trombyl, eller heparin el dyl, samt progesteron.

Åh lilla lilla skrutt-Vida... Hoppas hoppas så att hon snart blir lite bättre. Inte kul att vara sjuk när man är så liten.

Jag börjar bli ruskigt sugen på en trådträff. Någon mer?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7