Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
GRATTISGRATTISGRATTIS FINESSSAN! Och välkommen till världen lilla lillfin! Nu vill vi se bilder på underverket!!
Poppy: Böner kanske inte hjälper - du kanske måste dansa mensdansen också! ;) Jag dansar här hemifrån och hoppas att det hjälper!
LillaD: Vad skulle vi göra utan dig? Du är ett riktigt lyckopiller! Älskade låten som mw fick - dansade runt till den hela morgonen! =) Och jag gillar din mammas trackreckord!!
Det j-liga är bara att det går så lätt för alla andra - jag får nya gravid-besked ifrån vänner DAGLIGEN! Det är f*n inte klokt! Och det är inte bara ifrån par som varit tillsammans länge, utan ifrån alla. Även de som eg. är på väg och göra slut med sin pojkvän... Hur tänker folk?
Lycka: Va skönt att höra att det blev 5 bra ägg. När får ni reda på hur många embryon det blev och när ska de sättas in?
DND: Hur gick det idag? Hur mår du?
a80: Jag har nog glömt att säga det, men vad skönt att allt verkade se bra ut. Så fort mensen kommer så är du på banan igen! =)
MW: Har du sett STC än? Vad tyckte du? Listade du ut vad jag och Lycka störde oss på?
EGO: Fick hem receptet på T igår. Ska hämta ut dem imorgon. Dosen är 150 mg fram till plus - därefter 75 mg dagligen.
*vinkar till er andra*