• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

krusbär: jaa ganska mkt faktiskt, min "typ" (som är Vata, det finns 3 olika) har kostråd som jag märker passar mig mkt bra, t.ex. dricker jag aldrig kallt, till maten dricker jag varmt (kokt) vatten. Jag tycker verkligen man märker när man dricker kallt (vilket jag gjort i sommarvärmen) att matsmältningen blir sämre!

Sen mkt "ordentlig" mat, kött, ris/bulgur och kokta grönsaker, inga råa grönsaker. Sen så ingår också livsvanor i ayurveda, och är man en Vatatyp så är regelbundenhet viktigt, äta och sova ungefär samma tid varje dag t.ex. men också mkt vila och värme, Vata typer blir lätt stressade och rastlösa och har svårt att koncentrera sig.

• StoraD

ah, en nidis mamarazzi?! vilken dag efter ÄL är du på! jag borde också jobba lite nu...

bra med tranbärsjuice poppy!

• StoraD

: - [ så gör du den! (utan mellanslag), men inte ska du göra arga gubbar mamarazzi!

• StoraD

ja, jag startar gärna konsultfirma när jag är klar! tre slogans:

"MamaD: vi bryr oss om dig och dina flytningar"
    "kontakta MamaD - vi tar dina flytningar på allvar"
    "vi hjälper dig analysera flytningar - cause you're worth it!"

oj vad du äter snozie!!

grynet: jag blir också nedstämd i samband med ÄL. buhu

• StoraD

ja, vad man har gråtit i sina dar... och jag som aldrig grät innan, jag var en sån tuffing! men nu är jag inte så tuff längre.

ikväll sover jag på soffan, min man är jätteförkyld stackarn... men så varmt det är...

• StoraD

hahaha nää mamarazzi, jag bara donade lite i soffan... det går bra med jobbandet märker jag

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7