Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Bling: kramar till dig! Vad jobbigt med kompisarna det måste kännas så outsägligt orättvist.
HK: hur är det med dig? Var ett tag sedan!
Cia och Finessan: jaha, då förstår jag! Men nästa lördag är väl kulturnatten? Vi har date med syrran och hennes familj då tyvärr. Är ju så mycket aktiviteter hela dagen!
Idun: men det låter ju som om du har massor av symtom gumman! När var det dags för vul igen? Jag letar förgäves, men har verkligen NOLL symtom. Alltså hajja, jag är inte ens trött! Det räcker med att sova 6 timmar per natt, trots att jag är i v 7! Alla mina tre tidigare graviditeter har jag sovit typ 14 timmar om dygnet. Nej, jag har svårt att tro på detta, alltså.
annapanna: åh, vad skönt! Det är ju troligast att det är rester. Har du haft mens än? Det kanske är klokt att invänta två mensar för att vara säker på att allt gammalt kommer ut innan ni försöker igen.
DND: åh... jobbigt, håller tummarna för att det inte är influensan! Skönt också att du äntligen ska träffa DrB.
BP: när är BIM för dig? Kanske läge med ny BIM-lista? Tänk på hur lyckosam den var förra månaden!
lillaD: och hur mår du idag gumman? Överlevt osten utan magsjuka?