Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
a80: tack! Din taktik är bra, jag ska också tillämpa den, inte tänka för långt fram. Jag äter en T om dagen sedan ett tag tillbaka, började äta 2/dag först på DrB:s inrådan, men efter det att jag fått obduktionsresultaten för vår pojke framkom det ju att det inte varit några blodproppar i moderkaka el. navelsträng, så jag har på eget bevåg minskat dosen till 1 T/dag.
Magen mår inget vidare av 2/dag, och eftersom det inte verkar ha varit proppar som orsakade senaste mf känns det OK att minska dosen. Men 1 om dagen tänker jag fortsätta med till v 14 tror jag (om jag nu får gå så långt), det är ju så låg dos att det knappast skadar, och har ju funkat för många trots allt.
lillaD: jag håller med dig om dagböcker, biografier, bloggar m.m. Det finns ju många riktigt bra bloggar (läser många om barnlöshet så klart, t ex Tingelings blogg: tingeling1.wordpress.com/ är ju suverän och kan rekommenderas å det varmaste) men mkt är ju bara totalt ointressant. Du är inte konservativ som gillar biografier! Det är ju en av de mest säljande genrerna just nu. Ta Montefiores Stalin-biografi t ex, den har ju sålt som smör och är mkt intressant. Eller fiktiva biografier, som Joyce Carol Oates "Blonde", är ju också kvalitativa bästsäljare. I dig very much.
Ursäkta OT!