• make me screem icecream

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

De finns alltid någon låt/sång man hatar. Och mått riktigt illa när man hört.
    En låt jag verkligen tycker är helt kass är symfoni som var med i melodifestivalen för en massa år sen. Jag var liten då (läs ett barn) men jag minns den som en plåga. Än idag har jag svårt för den låten. Och nothing compers to you (hoppas ni vet villken de är har lite dyslexi) med sidney oconnor. Jag hatade den som liten då min mamma tyckte jag hade likadana ögon som henne. Men jag som var ett barn tyckte de var en _Stor_ förolämpning hon var ju flint .

Så villken är eran?

• Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.
  • Ghost

Brrrr...
    Do you really want me
    eller som den egentligen heter
    Skvallebytta bing bång

• Ghost

oj då det finns ju fler i kategorin hemskaste låten...

Allt, precis allt med Tommy Nilsson

ger mig kalla kårar - fast det gillar jag ju ifs

• Funshine

Nån som kommer ihåg DR Bombay (Vad de så han hette?)? Även hej Monika som nån annan nämde

• Atjo

Allt med Håkan Hellström! Har ni hört den senaste? Finns ingen logik i den texten över huvud taget! Hur i hela fridens namn människan ens landade ett skivkontrakt är mig en STOR gåta, för sjunga är ju det sista han kan.

• Mamma Lisa

Usch ja, håkan hellström..människan kan inte sjunga.

• LindizJ

Funshine:

Jo Dr Bombay är riktigt usel..

när han sjöng om tigern som åt upp hans familj önskade man ju bara att tigern tagit Dr Bombay också...*s*

• Whippet Monday

Kan INTE ALLS med Tina Turners låtar....kommer nog på flera senare!

• jossan80

Jag går och fiskar med Per Gessle usch! (förlåt om någon får den i huvudet nu)

Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.