• Maskros67

VIHPS VII

Caribe: varmaste kramarna till dig, hoppas det ordnar sig med jobbet. Och säger som Malu, spottings *fnys*

Malu: skönt för dig att det blev lite svalare idag. Hoppas ni får en fin stund vid graven.

Har iaf bestämt mig för den dansande bankmannen nu hade tänkt skriva i bloggen, men det funkar ju inte. Återkommer med detaljer där när det funkar igen.
    Känns lite jobbigt, men samtidigt rätt underbart, har bara lite dåligt samvete o tycker lite synd om den andra, men han gjorde bort sig i helgen igen, så han får ju faktiskt skylla sig själv. Nu verkar han dock ha vaknat o fattar vad det handlar om, för sent tyvärr o antagligen inget bestående heller

Ha en skön kväll alla!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Hej tjejer!

Caribe: jag släpper inte tummarna än!!! Kul med lampan

Xena: Kul att du trivs så bra med jobbet o va mysigt o handla bebiskläder Men du hänger inte med, snickarn är ju lååååångt tillbaka *asg*

Lilja: då blir det riktig batteriladdning i sommar. Hoppas det gör susen nu!

Copy: GRATTIS TILL JOBBET !!!!! Så himla kul att du fick det

Malu: skönt att höra att det blev fint på Elmas dag och snart, snart har hon ett syskon på jorden

Sessan: undrar också hur det har gått o hoppas på det bästa.

Haha, ni är för roliga. Vet inte om bloggen funkar nu, jag hinner inte med riktigt.
    Men han var hos mig igår iaf o blev kvar hela natten. Nu har vi träffats på tu man hand både lörd sönd o månd, så nu ska vi försöka hålla oss tills imorgon men vi mailar till varandra, o han ringde mig på mobilen före lunch o var jätte-gullig. Jäklar i min lilla låda vad jag har trillat dit på den karln
    Han verkar ha alla de egenskaper som jag vill ha hos en man, men om han vill ha fler barn har jag inte vågat fråga om än Det är väl det som skulle kunna vara det enda "felet" isåfall. Men han är så bra på att få mig att skratta o le o känna mig lycklig o det var länge sen jag kände så. Och jag tror aldrig någonsin jag kommer behöva BE honom om en kram som jag fick göra med orsingen.

Kram allihopa!

• Maskros67

Tack tjejer!

Orsingen blev väldigt lessen o besviken o ringde o smsade flera gånger. Han ville ha en ny chans o han ville hitta tillbaka till den han var förut o inte bara ha allt kretsande kring dottern o de problemen, han ville planera o fixa med den han tycker om. Mig alltså
    Men jag sa att han fått så många chanser nu o att jag inte orkar längre o inte tror att han kommer kunna ändra sig. Men det sved väldigt i hjärtat, grät jättemycket, han är en go o fin kille o jag tycker synd om honom, men han drar ner mig istället för att lyfta upp mig. Så är det bara. Sorgligt men sant, skulle vilja hjälpa honom på nåt vis , men det kan jag ju inte.

• Maskros67

Caribe: ja, det är härligt. Känner mig som fjorton igen *fnissar* Tänker njuta av detta så mycket som möjligt o försöka att inte tänka så mycket på framtiden.

Är det torsdag du har testdag?

• Maskros67

Förstår det vännen! Stor kram o hårda tummar Kyss
    Tänk om det ändå kunde få gå vägen den här gången!

Urk, nu måste jag ta itu med lite reklamationer här. Har lite svårt o koncentrera mig.

Ha en skön kväll allihopa!

• Maskros67

Ojojoj!!!

Jag ryser långt upp i nacken när jag läser att Malu blir igångsatt redan på fredag . Guuuuud va spännande o få höra sen vad det blev för något. Förstår om det känns läskigt, men det kommer gå så bra. Åh, nu börjar jag nästan grina lite här

Caribe: Bra med en reservplan, men jag tänker inte släppa tummarna än!

Fisk: va skönt att det ordnade sig, var så orolig där ett tag

Xena: Tack . Ja, det är aldrig roligt att behöva göra nån lessen, skulle vilja ringa honom o fråga hur han mår, men det kanske är bättre att låta bli, vad tror ni? Låter som riktigt tuffa arbetsveckor du har!

Varken jag eller bankmannen kunde vänta tills ikväll, så han kom till mig igår också Gick lite bättre att sova inatt, första natten sov jag nog högst en timme. Han snarkar! Men han köpte nässpray innan han kom igår. Sötnosen

Ha en härlig dag allihopa!

• Maskros67

Pust, nu har jag äntligen kunnat skriva i bloggen. Man kan ju tro att man inte har nåt jobb o sköta, det är tur att man är fingerfärdig. Den är uppdelad i tre delar, så ni får börja nerifrån annars blir det nog obegripligt, om nån orkar plöja igenom, det blev vansinnigt långt, men skönt o skriva av sig.

Copy: vilket härligt upplägg o slippa gå tillbaks! Är så glad för din skull både för jobbet o kärleken.

Caribe: förstår att kaffet smakar mumma!

Nu kom det en riktig regnskur här, det behövs verkligen är snustorrt i backen!

• Maskros67

Caribe: oj, jag satte mig käpprätt upp i stolen här! Ta bort tjänsten helt o hållet? Hade inte förstått att det var ett alternativ.
    Men, på ett halvår hinner du med flera försök, OM det skulle vara nödvändigt, plus att du ju får en hel del pengar så du kan betala dem kontant. Tror absolut inte du kommer ha nåt problem att hitta ett nytt lika bra eller bättre jobb. När du väl hittat ditt nya jobb så kommer de ha full förståelse för att du måste springa ut o spy på förmiddagarna
    Men, jag förstår att det känns skitjobbigt, o inget man vill behöva besluta precis nu, mitt i ivf-kaoset. Snacka om dålig tajming.

Stor kram till dig vännen

• Maskros67

Caribe: Gråter blir så lessen för din skull. Ja, jag har många gånger också undrat varför vi ska tillhöra den där lilla procenten som kämpar o kämpar för o lyckas o åker på smäll efter smäll. Det känns så vansinnigt orättvist ibland Men man lever på hoppet att man någon gång ändå ska få "betalt" för allt kämpande. Man får aldrig sluta hoppas vännen.
    Skönt att du ändå kommit till ett beslut angående jobbet. Det var en faslig massa förmåner ni har så jag förstår dig, kan ju vara skönt att inte ha allt för avancerade uppgifter också när man har så mycket annat o tänka på. Rätt vad det är kanske det dyker upp andra möjligheter också. Bamsekram till dig vännen

Infan: stor varm kram till dig också  Det är väl tyvärr så att man biter ihop o så rätt vad det är så kommer alla känslorna på en o samma gång, som Gessle sjunger. Hoppas ni får chansen att ha det lugnt o skönt i sommar o ta hand om varandra.

Kramar till alla andra också. Kyss

• Maskros67

Förresten så skulle jag hälsa från Fruppan också!

Hon är inte kvar på fl, men läser då o då o tänker på oss alla.

Hon skickar en extra hälsning med lycka till på fredag åt Malu. Hon o lille Jesper mår bra, fast han har varit lite förkyld nu i värmen.

Svar på tråden VIHPS VII