• Maskros67

VIHPS VII

Hej Proppens. Tack han är faktiskt mycket finare i verkligheten, såg lite stel o gubbig ut på korten tyckte jag.

Han har samma hårfärg som en schnauzer, typ "salt and pepper" dvs svart o grått *fnissar* saknar lugg en bra bit upp o har en liten kal fläck mitt uppepå, resten är supertjockt, var inte lätt o klippa, särskilt inte eftersom jag aldrig klippte en människa med sax förut, bara hunden. Tur att det är lockigt så syns det inte så mycket att det blir ojämnt.

På kroppen är det dock mera isbjörn som gäller *fnissar ännu mer*

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Malu: nä, vit päls på rosa hud med lite svarta stickelhår iofs

Jo, nog är han en riktig karl allt, jäklar vilka muskler han har, tränar ju som en tok o har gjort i hela sitt liv. Sen är han väldigt självsäker o trygg i sig själv o sånt brukar lysa igenom.

Förstår att det måste känts stentufft för mannen, men fick han gå hem på en gång, eller är det pappadagar han går hemma på nu? Håller tummarna att det ska dyka upp nåt riktigt bra jobb snart.

Åska, usch, jag väntar på sommarvärmen jag.

Fick just sms från orsingen som skulle hämtat sista fönstrena idag, han kunde inte, hade varit skönt o blivit av med det.
    Riktiga exet har heller inte hämtat klart sina grejer, såg att den del försvunnit igår, men det är en hel del kvar än.
    Va skönt det ska bli när de har "försvunnit"

• Maskros67

Malu han är mjuklockig som en pudel i nacken också, mer hund än man, hihi.

OK, då förstår jag A:s situation. Lovar o hålla tummarna för honom.

Japp, snart blir det brasa.

tickan: hehe, nu ska du kunna kika

• Maskros67

Gomorron flickor

Proppens: hihi, jo, han är väldresserad, fast väldigt busig. Mm, kan nog bli en brasa snart, men det är ju så himla torrt, så man törs väl inte elda nu.

tickan:

Hoppas alla mår så bra de kan. R har haft det så stressigt på banken så han orkade inte åka in o träna igår, så jag åkte dit efter att jag målat brädorna på huset som de bytte under ett av fönstrena. Är så mysigt där uppe i hans stuga, o man sover så bra där. Hans mamma hade gjort nubbesallad Räcka ut tungan o sen tog vi en promenad. Lite drygt att åka tillbaka till jobbet på morgonen bara, det tar lite mer än en halvtimme, men det är ju egentligen ingenting, eller vad säger ni stockholmare?

Kram alla

• Maskros67

Nämen!!! ingen mer än jag här på heeeela dan!

Nåväl, önskar er en härlig kväll Kyss

• Maskros67

Morrn flickor!

Fullt upp här idag

tickan: Det känns tryggt

Copy: låter precis som mina semesterplaner

Sessan: här är en till som lääängtar, men jag har ju bara 2 1/2 dag kvar nu!

Kram alla!

• Maskros67

Sessan: jag ska ha fyra låååånga veckor. Hoppas verkligen inte att de går lika fort som de här fyra senaste har gjort. R jobbar en vecka till o har tre lediga sen. Så vi hade ju en himla tur att vi planerat så lika fast vi inte visste om varandra då.
    På lördag är det fyra veckor sen jag o R började träffas ensamma

Kul med showen i stockholm! Hoppas ni får trevligt. Vill också ha sol, var jättevarmt på lunchen nu, man är inte alls van med det längre ju.

• Maskros67

Pust vilken dag!

Idag har man verkligen fått göra skäl för lönen.

Åh, va avundsjuk jag blir på sessan o malu som ska träffas!!!

Ha en bra kväll alla!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Idag ville man inte gå in genom dörren på jobbet, åh va vamt o fint det var. Vill ha semester NU på en gång!!!

tickan: va kul o se Bruce! Vet flera på mitt jobb som ska dit också, kommer nog bli kanon!

Kram allihopa!

• Maskros67

Sessan: låter som om det kommer bli en hellyckad kväll för dig!
    Men vilket taskigt byte , hårförlängning mot tvättmaskin eller var det diskmaskin Fundersam

Copy: va kul med fina naglar, det har jag aldrig gjort, funkar inte så bra ihop med livet på landet

Xena: ååååhhh, vill också till stranden ju!

Pusselikram!

Svar på tråden VIHPS VII