VIHPS VII
Sessan: va härligt att det går åt rätt håll med rådgivningen
Sessan: va härligt att det går åt rätt håll med rådgivningen
Grattis i förskott Malu! Hoppas ni får mysigt trots snorinvasion.
Gomorron flickor
Tröttare än tröttast idag efter en natt i Orsa
Kram allihopa!
Åh Caribe! Va glad jag blir att allt ser så bra ut! Önskar av hela mitt hjärta att det ska lyckas denna gången.
Lilja: Nja, bra o bra, jag fegade ur lite o tog det väldigt försiktigt. Blev väl inget riktigt samtal precis, mer kommentarer från min sida. Blir inte riktigt klok på karln o vilka känslor jag egentligen har för honom
Är van med karlar som är mer uppmärksamma o uppvaktande. Här känns det som om det är jag som får ta på mig den rollen o det vete sjutton om det känns rätt.
Kanske skulle försöka lägga band på mig så han får anstränga sig lite mer, men jag gillar inte o spela nåt spel heller.
Infan: har tänkt så mycket på dig o undrat hur du mått. Usch att du fortfarande inte ens är återställd fysiskt. Psykiskt tar ju oftast ännu längre tid. Hoppas du får till ett bra samtal med läkaren
Ni har nog rätt om orsingen, men det är svårt att lägga band på sig när man hela tiden vill greppa mobilen o skicka ett fånigt sms Fattar inte riktigt vad han gör med mig. Eller om jag gör det själv.
Sessan: åh va bra det låter! Blir så glad att ni klarar av att reda upp allt o gå vidare tillsammans!
Malu: klart att det är förståeligt att du vill ha ut bebis så fort som möjligt. Tror inte att jag pallar o se barnlöshetsprogrammen, tycker de kunde kört det en söndag istället. Såna tunga ämnen är väl ingenting för en lördagkväll, kan ju knappast räknas som underhållning.
Infan: trubbel o trubbel, är nog bara jag som tänker för mycket o är för jävla desperat helt enkelt
OK is i magen får det bli. Det är meningen att han ska ringa efter jobbet idag han sa det imorse, o gör han inte det så ska inte jag ringa upp.
Ser fram emot rapport på söndag Caribe!
Malu: hoppas ni får en finfin kväll på altanen. låter mysigt.
Kram allihopa!
Hej tjejer!
Orsingen hörde aldrig av sig så jag följde med några danskillar o en tjej till Borlänge istället för o sitta hemma o va lessen.
Det var så himla kul!!! Kom i säng 4 imorse för det var ju en bit o åka, 11 mil.
Sen ringde jag upp orsingen på förmiddan o frågade rakt ut om det är så att han tappet intresset. Men neeeej då, sa åt honom att jag inte tänker sitta o vänta på nån som inte visar nåt intresse, o då blev han lite orolig. Får se om han bättrar sig nu, annars får det vara. Men alla förtjänar ju en andra chans o jag gillar honom ju.
Nu ringde han precis, så han fick sig nog en liten tankeställare iaf.
Hur går det för Caribe??????????
Kram allihopa!
Åh där var du ju Caribe!!! Va spännande!!!
Tack Caribe, hoppas också det, han har ju levt mer eller mindre själv under nästan 6 år med dottern nu. Kram på dig också!