• Maskros67

VIHPS VII

Sessan: Grattis på födelsedagen med massor med kramar Kyss

Och jag slänger mig genast i bilen för o komma o hänga upp Freddan i ögonlocken Skrikandes
    Hoppas för hans skull att han planerat nåt till kvällen

Infan: åh va spännande. Håller tummarna hårt, hårt för att det ska finnas ett fint ägg o att det går någorlunda smärtfritt.

Har ni problem med att komma in på FL? Jag har försökt hela förmiddan men inte lyckats förrän nu

Pratade med orsingen igår, o han har lovat bot o bättring. Jaja, vi får väl se. Sa åt honom iaf att om det inte blir bättre så har han mig inte kvar länge till. Var rätt hård o rakt på sak, så det inte finns några utrymmen för misstolkningar. Han höll med om att det var dåligt av honom att inte höra av sig, men hade ingen bra förklaring. Tror det tog rätt hårt på honom när jag talade om att han fick mig att känna mig värdelös genom sitt beteende. Det ville han absolut inte att jag skulle känna.

Kram alla godingar!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Hej Copy! Japp, ibland måste man

• Maskros67

Men va drygt! Nu går det inte posta inlägg i bloggen heller  är det bara hos mig det krånglar???

Hoppas Infan kommer med rapport snart!

• Maskros67

Infan: vännen, kan inte med ord beskriva hur orättvist jag tycker detta är. Hur länge ska ni behöva kämpa? Stor varm kram till dig o mannen

Sessan: usch va jobbigt, tro mig, jag har varit där du är nu. Hoppas innerligt att ni reder ut detta, känns som om det är dags för ett rådgivningssamtal igen? Stor kram till dig också.

• Maskros67

Gomorron flickor!

Varma kramar till Infan o Sessan.

Tummisarna är reserverade för Caribe

Copy: åh va spännande med intervju! Lånar ut en tumme till dig också

Va skönt att det är som fredag idag! Ska bli skönt med lite längre helg.

Kram alla!

(Kan fortfarande inte skriva i bloggen, bara jag som har problem eller?)

• Maskros67

Caribe: hoppas ni får en fin 5-årsdag och grattis förresten!  Ja, känna eller inte känna, det är frågan det. Finns ju lyckade resultat på både det ena o det andra

Ja, dessa karlar. Bankmannen pepprar mig med sms o har gjort klart för mig att jag inte skulle behöva nån köbricka ifall jag bestämmer mig för o dumpa orsingen
    Angenäma bekymmer kan man kanske tycka, men hu va svårt! Blir så splittrad!

Lilja: låter som om du också får en skön helg.

• Maskros67

Sessan: åh va skönt o se att du mår bättre idag  funderade just hur det hade gått igår.

• Maskros67

Haha Sessan. Det är lite så det känns.

Förstår att det kommer sitta kvar en tagg i hjärtat ett bra tag framöver. Såna där grejer lämnar sina spår. Han får lov att fylla på med positiva grejer nu så att de väger över, annars är ju risken att DU ger upp till slut. Stora varma styrkekramar till dig Kyss

• Maskros67

Copy: låter ju kanon med jobbet. Hoppas så att du ska få det!!!

Caribe: tack , ja visste jag vem jag ville ha så vore det ju inga problem. Är enklare om det bara finns en o välja på Är lite skraj för såna övercharmiga killar eftersom både exet o ett tidigare ex var såna, de visade sig ju ha en hel del katastrofala sidor också

Stora kramar till alla i värmen!

• Maskros67

Gomorron Lilja, jo jag hittade just in här. Massor att göra när det varit stängt en dag, mina kunder runt om i världen var flitiga o skickade en massa order o mail i fredags

Jag kan fortfarande inte skriva nåt i min blogg Skrikandes vansinnigt irriterande!

Hoppas alla mår bra! Kram på er!

Svar på tråden VIHPS VII