• Maskros67

VIHPS VII

Gomorron flickor!

Caribe: förstår att du vill köra alkoholfritt nu, även fast de säger att det inte är nån fara så vill man ju göra allting "rätt" o inte lämna plats för några funderingar.

Mina tummar kommer vara blå imorgon förmiddag, det kan du lita på! Önskar så att det ska lyckas nu, det är verkligen dax för dig. Nu när du fått pröva din "egen" metod så ska det bara lyckas. Så det så!

Visst var det en härlig helg. Klippte hela gården i lördags, o igår solade jag lite o staplade ved. Hade ett lååååångt samtal med orsingen innan jag somnade också. Han berättade en hel del saker som gör att jag fick mera förståelse för varför han har varit lite strulig. Nu hoppas jag att det blir annorlunda.
    Men jag har bestämt mig för att försöka köra mina grejer med dans o sånt i sommar o inte hänga upp mig för mycket på honom. Måste försöka bli lite mer "laid back". Det är svårt

Kram allihopa!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Hihi Caribe, låter som om de är lite lika där då. Tur att man har tillgång till en läromästare här

• Maskros67

Hej Malu!

Måste vara underbart att fortfarande vara så kär  tack för peptalk

De jag har träffat förut har det också känts mer självklart med från början. Det här är en ovan situation, känns mer som om det växer fram nåt för varje gång man ses. Är väl därför man känner sig så osäker, för att det är nåt nytt som händer. Men det är väl meningen att man ska lära sig nåt av det kanske, vad vet jag.

*vinkar åt Idis*

• Maskros67

Gomorron flickor!

Åh, va spännande med Caribes ÄP idag, hoppas solen skiner hos dig också. Är alldeles skakig i högerhanden idag efter ett stenhårt sista boxpass igår, men tummarna ska jag nog klara att knipa ihop iaf

Malu: mums va gott det där lät då Räcka ut tungan

Kram allihopa

• Maskros67

Åh va det är trist o sitta på kontor när solen skiner o det är sånt kanonväder ute!

Jag vill va hemma, har hur mycket som helst att göra med ved o trädgård. Ska hem till exet på middag o tårta o gratta flickorna ikväll. Bara o hoppas att det är fint väder i helgen också så man får vara ute då. Behöver sola för o dölja alla blåmärken efter vedstapling o bugg

• Maskros67

Ja, nu plockar de väl för fullt  så spännande!

Malu: jodå, det känns rätt ok. Han var till Gtbg o träffade en tjej hela helgen, de är tydligen ihop nu. Känns rätt skönt faktiskt

• Maskros67

CC: lycka till hos sjukgymnasten, hoppas hon får ordning på ryggen o att det är bra med allt annat?

• Maskros67

Hihi Malu, förstår om du blev fundersam då

Snacka badboll alltså! Jisses va stor den blivit

• Maskros67

Undrar hur det gått för Caribe *biter nervöst på naglarna*

• Maskros67

Caribe: låter ändå som ett kanonresultat tycker jag. Men jag vet hur det där är, man vill ju både ha massor av ägg OCH superkvalitet!

Två till dig o fyra till frysen hoppas jag på.
    Perfekt timing o va ledig nu med sånt väder också, du får ha det riktigt härligt o njuta o ta hand om dig i solen.

Fortsätter hålla tummarna här ända fram till testdag Kram på dig!

Svar på tråden VIHPS VII