• Maskros67

VIHPS VII

Malu, jag jämför ju med när jag såg dig sist ju! Då var du bara lite svullen inför äggplock, kan ju inte fatta att du sitter där med badboll redan, tycker inte det var så himla längesen

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Jag veeet Malu, tiden bara rinner iväg, fast det tycker väl inte du

Kul o se Infan o Lilja, hoppas ni mår bra! Kul o se dig också förstås Idis

Ha en trevlig kväll allihopa!

• Maskros67

Goddagens flickor

Är liiite avundsjuk på Caribe som är ledig idag i finvädret

Ska åka o hämta spån till hästarna direkt efter jobbet, så det blir ingen solning idag heller.

Hoppas alla mår bra

• Maskros67

Gomorron flickor!

Xena: fy bubblan för magsjukan, men som sagt, man blir ju lite slimmad på köpet iaf
    Skönt att det börjar bli klart med alla papper iaf.

Undrar hur det gick för Caribes äggisar igår? Hoppas att det blir återföring med ett par riktiga guldisar idag

Själv hamnade jag i Orsa inatt Cool

Kram allihopa!

• Maskros67

Hihi Malu, ja man får va lite spontan ibland Han bönade o bad o då kunde jag inte stå emot Cool

Ja, jag blir också lite orolig, hoppas bara att det är att hon inte orkat starta igång datorn när hon är ledig.

• Maskros67

Caribe: vilken rysare !!! Hoppas att det ska bli bra ändå, de här två som blev befruktade är säkert riktiga kämpar! Lovar hålla tummarna stenhårt nu! 2 ggr AHA är väl också nåt som borde ge resultat tycker jag.

Malu: haha, orsingens föräldrar skulle åka till Bollnäs o hämta en husvagn förra veckan, gissa om jag fick bita mig i tungan när han berättade det. Hade nog inte varit nån hit att försäga sig om en sån sak

• Maskros67

Snart, snart får man gå hem o ge sig ut i solen. Känns verkligen som tortyr att "sitta inne" när det är så himla fint

Hoppas alla får en skön kväll!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Knase: va kul att se dig!

Fortfarande toppenväder, hoppas det blir lika fint i helgen. Igår blev det lite solning, ogräsrensning o fixande av staketet till sommarhagen. Sen var grannen på mig om att ta bort hästskiten ur vinterhagen, för de tycker det blir lite mycket flugor. Han lovade att hjälpa mig med sin traktor, så ok, då funkar det ju. Har ju liksom inte så stora möjligheter att fixa det på egen hand.
    Idag ska hästkiropraktorn komma igen. Tycker inte senan på frambenet ser nåt bättre ut, men jag hoppas innerligt han gör den bedömningen att hon åtminstone klarar att gå ute dygnet runt. Isåfall får hon nog vila från ridning hela sommaren men huvudsaken att hon klarar att gå ute, så jag får lite välbehövlig semester o att hon inte har ont.

Tummar till Caribe

Kramar till alla

• Maskros67

Hej Lilja! Hur är det med dig då? Hoppas du mår bra Kyss

• Maskros67

Usch, vilken pärs
    Hästkiropraktorn sa först att hon behöver opereras, o den op görs bara på Mälarkliniken. Den lär väl ligga i sthlms-området o ta sig dit med en häst som inte är van att åka, när man själv varken har bil med drag, transport eller vana att köra, kan inte backa med släp, kändes som ett stort berg
    Började grina av hopplöshet o då sa han att han har en vet. på besök hos sig utanför Rättvik nu i helgen som skulle kunna tappa leden på vätska o spruta in kortison, det kan hända att det räcker med det om vi har tur.
    Kändes ju bättre men fortfarande oöverkomligt av orsakerna jag skrev om.
    Men, jag pratade med en jobbarkompis som har egen transport o bil med drag o självklart ställer hon upp o kör mig imorgon! Blev så glad så jag började grina igen
    Tur att det finns snälla människor!
    Och tur att jag hade bestämt att skippa dansen i helgen. Nu gäller det bara att det här hjälper också, då kommer jag nog undan med ett par tusenlappar.

Svar på tråden VIHPS VII