Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden

Inte här i Falkenberg, jag var på Lindex igår. :(

Gustafsmamma2005 skrev 2008-07-16 15:46:11 följande:
    Fel skrivet av mig. Det är tag 2 betala för 1 på all rea på Lindex idag men det blir ändå samma sak.
  • Hallontårta

Brukar inte eankoden vara olika, eller är det alltid samma?

SofiaM skrev 2008-07-16 10:42:27 följande:
    4062300080850 den kod jag hade hemma från hipp.. Risgröt med banan och persika..
    Jag tycker det är så tråkigt med dessa erbjudanden. Min son får inte äta gröt med mjölkprotein i och eftersom erbjudanden alltid verkar gälla gröt eller välling för att få de olika burkarna så får inte vi vara med, de har ju inte mjölkfri gröt. :(
  • Hallontårta

ok tack! testar får vi se

Ms Ms Kanga skrev 2008-07-17 08:50:45 följande:
    på samma vara är det samma EAN kod, så det är bara att skriva samma 4 gånger så får du också en burk (om du är bland de 1000 första)
  • Hallontårta

Jo de ligger under rean. Jag valde 6 st 3 för 2 och då drog de av tre av plaggen så det blev 2 för 1 istället.

Snorky skrev 2008-07-19 10:44:37 följande:
    det är ju inte rea på de. Men det blir ju billigare att få 2 för 1 ist för 3 för 2.
  • Hallontårta

Ah, då fattar jag

Snorky skrev 2008-07-19 11:04:52 följande:
    du missuppfattade nog vad jag skrev... det är INTE rea på nya t3b2-sortimentet, som någon innan trodde. De trodde det både var rea och sen t2b1. Men däremot så funkar t2b1 på t3b2-sortimentet, så det blir billigare hur som helst...
    H&M har också ta ett betala för två på reade barnkläder. Dock hade de inte alls mkt kvar här så den kanske har varit ett tag.
  • Hallontårta

Men nu är jag väl alldeles dum i huvudet. Ta två betala för en menar jag givetvis. ;>

Hallontårta skrev 2008-07-19 14:48:53 följande:
    Ah, då fattar jag
    H&M har också ta ett betala för två på reade barnkläder. Dock hade de inte alls mkt kvar här så den kanske har varit ett tag.
  • Hallontårta

Men det står max en gång per hushåll?

Snorky skrev 2008-07-19 18:48:48 följande:
    det går att använda fuji hur många gånger som helst... jag framkallar alltid på deras erbjudanden
  • Hallontårta

Blindness: För mig gick det bra igår kväll. Nu har jag beställt två gånger. Får väl se vad fakturan ligger på då de kommer men det stod 29:-. :)

• Hallontårta

Är fraktkostnaden/exp.avg. 60:- eller räknar jag fel? Lite dyrt i så fall...

fat2fit skrev 2008-07-20 13:06:40 följande:
    Här finns en kod till Postfoto som också använder Fuji papper till deras framkallning. 100 färgbilder - Fujicolor fotopapperwww.deals.se/deal_1133045207.htmJag ha testat Postfoto och bildfärg är samma som fujidirekt.
  • Hallontårta

Det står väl på den att den inte får användas med andra rabatter eller erbjudanden?

Fast fick du ingen sms från kappahl? Jag fick ett där det stod att man fick halva reapriset, handlade där i lördags.

Rijo skrev 2008-07-21 07:52:24 följande:
    Jag använde mig av 25% på Kappahl i Visby häromdagen. Hon i kassan ville inte låta mig använda den på reaplagg....Jag stod på mig och sa att det står faktiskt inte att det INTE gäller reaplagg, samt att jag använt den tidigare på ett annat Kappahl.Trots det var hon osäker och skulle fråga hon som va föreståndare.Förseståndaren sa bara: Det står inget, det är bara o köra på!JIHAA! Visste väl det jag! =)Vet ni vad det bästa var?? Efter mig kom min svägerska med en likadan som hon fick av mig innan.... Hon i kassan sa inget! HAHA!
  • Hallontårta

Här är det halva rean på en del grejer men inte allt.

puh fantast skrev 2008-07-22 14:40:50 följande:

Fick sms från kappahl i torsdags att slutrean skulle börja denna vecka, men som medlem fick man halva reapriset redan fram till 21:a dvs. söndag. Mamma var in igår och det var inte halva reapriset. Nån som sett om det är halva reapriset på nå´n kappahl? Utan sms alltså.
  • Hallontårta

Hahaha det är nog jag som smittar

Liten familj skrev 2008-07-30 15:41:31 följande:

Men så fel det blir idag... ska nog sluta skriva nu!tv5 är det ju!
Svar på tråden Rabattkodstråden