Rabattkodstråden
Den Lindex-rabatten i pdf-filen, man kan skriva ut den och använda den alltså?
Det registreras inte på club-kortet eller så om man använder samma kupong flera gånger?
Den Lindex-rabatten i pdf-filen, man kan skriva ut den och använda den alltså?
Det registreras inte på club-kortet eller så om man använder samma kupong flera gånger?
Nice! Men jag är så harig. haha
Fru Indosaurie skrev 2008-06-05 09:15:45 följande:
Men man kan väl bara använda den en åt gången? Inte flera samtidigt väl? Tänkte ni säger att ni har gjort sådana klipp, men det är väl "bara" 50:- ni "tjänar" på köpet?
Ja
Får man värdechecken på Lindex till mailen normalt eller? Det står inte att den gäller endast en gång/hushåll, då kan de ju inte klaga om man använder den flera gånger.
Oj! Nej det skulle jag aldrig våga testa. Men 50:-/helt köp flera gånger kanske...för det står ju faktiskt inte att man bara får använda den en gång.
mollan nu skrev 2008-06-09 09:45:38 följande:
För fasen, Mediamarkt-framkallningen var man ju tvungen att hämta ut i butik. (vilket är 10 mil bort) Att de inte kunde skriva det innan man laddade upp bilderna då! så onödigt. :(
Haha ja jag laddade upp 650 bilder, snacka om snopet! Kanske det var jag som läste dåligt, men jag märkte det inte förrän jag kom till kassan. Lite fult gjort av dem om det är så! Nu har jag beställt lite från Fuji iaf.
Men många affärer säljer de formaten på album nu. Jag tycker detta format är bättre, då det inte klipps så mycket av korten.
Ah, det brukar jag nästan aldrig läsa. :>
Elgiganten hade 10öre/bild för inte så länge sedan, hoppas de kör den kampanjen igen snart. ;> Det blir säkert priskrig sedan efter semestern, alla ska vara billigast.