Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden

Men de har ju gjort ett misstag med detta, bara det att alla affärer inte vet om detta ännu (hoppas jag ;)) Meningen var väl att man bara ska kunna anv. den en gång + att den inte ens skulle ha kommit ut ännu.

FenomenaA skrev 2008-06-11 22:04:52 följande:
    Men det är ju just det jag undrar, varför de vill _ge_ bort grejer? Man kan ju handla en massa/ en massa gånger utan att egentligen betala så mycket själv. Det är ju stor skillnad med exv kappahls 25%-kuponger då man måste lägga ut pengar själv.
  • Hallontårta

Det borde stå att den gäller 1 gång/medlem eller hushåll eller något. Nästan så jag tycker synd om dem. ;> Men jag gissar på att eftersom detta uppdagats nu tar det inte lång tid innan de spärrar den.

FenomenaA skrev 2008-06-11 22:27:04 följande:
    Ja, det är den jag menar. Ja, det måste ju vara meningen att den ska funka som ICA:s eller HM:s värdecheckar (man får den för att man _redan_ har handlat mycket, och man bara använda den en gång). Lindex borde väl spärra denna PDF så att man bara kan öppna den en gång. inte mig emot dock...
  • Hallontårta

Jag skrev tidigare att någon i rabattkod.se sagt att H&M tar bort kompensationsrabatten även om det inte syns i bekräftelsen. Ni kanske ska ha det i åtanke om ni beställer från dem. (Dock skrev någon annan att hon beställt flera ggr utan att de tagits bort)

• Hallontårta

Om man handlar för något som kostar t.ex. 39kr, kan man använda värdechecken då? Då borde det ju inte kosta något alls? (känns dock väldigt fräckt att göra så) Men jag bara undrar.

• Hallontårta

Ah okej.

Coca cola light skrev 2008-06-15 09:19:03 följande:

Jag blev nekad igår att använda den på ett lagg som kostade 49.50 kr. Det är tydligen deras kassasystem som inte fattar om varan kostar under 50 kr.
  • Hallontårta

En expedit trodde jag fått min för jag var ny medlem. hehe

FenomenaA skrev 2008-06-15 18:10:44 följande:
    Jag är nyfiken på vad ni har fått för reaktion när ni har handlat med lindex-kupongen!Jag har handlat några ggr, men har bara lämnat fram en kupong per köp. Det har gått bra. En expedit sa: "jaha, så de har kommit redan?". "Ja" sa jag.
Svar på tråden Rabattkodstråden