Rabattkodstråden
Men de har ju gjort ett misstag med detta, bara det att alla affärer inte vet om detta ännu (hoppas jag ;)) Meningen var väl att man bara ska kunna anv. den en gång + att den inte ens skulle ha kommit ut ännu.
Men de har ju gjort ett misstag med detta, bara det att alla affärer inte vet om detta ännu (hoppas jag ;)) Meningen var väl att man bara ska kunna anv. den en gång + att den inte ens skulle ha kommit ut ännu.
Ja...jag tror det?! Jag iaf.
Fru Indosaurie skrev 2008-06-11 22:14:33 följande:
50:-rabatten fungerar bara en gång på nätet. Nu kanske de har ändrat det?
Det borde stå att den gäller 1 gång/medlem eller hushåll eller något. Nästan så jag tycker synd om dem. ;> Men jag gissar på att eftersom detta uppdagats nu tar det inte lång tid innan de spärrar den.
Jag skrev tidigare att någon i rabattkod.se sagt att H&M tar bort kompensationsrabatten även om det inte syns i bekräftelsen. Ni kanske ska ha det i åtanke om ni beställer från dem. (Dock skrev någon annan att hon beställt flera ggr utan att de tagits bort)
Om man handlar för något som kostar t.ex. 39kr, kan man använda värdechecken då? Då borde det ju inte kosta något alls? (känns dock väldigt fräckt att göra så) Men jag bara undrar.
Ah okej.
Coca cola light skrev 2008-06-15 09:19:03 följande:
Den finns i rabattlistan om du kikar lite bakåt.
En expedit trodde jag fått min för jag var ny medlem. hehe
Internetkoderna för Lindex, går dessa att använda endast en gång?